Volvo ha estat una marca que, durant molts anys, ha seguit el mateix patró que han seguit les marques prèmium com BMW, Audi o Mercedes. I aquest no és cap altre que el de no apostar per les grans ofertes i, a través dels seus preus, deixar molt clar a quin tipus de consumidor van dirigides.

Tanmateix, l'any passat la firma sueca va prendre una decisió que el temps ha demostrat ser més que correcta. I aquesta no va ser cap altra que la d'apostar per baixar un esglaó el preu del seu SUV més compacte, el XC40.

Un model que fins aleshores competia quant a qualitat amb models com el BMW X1, l'Audi Q3 o el Mercedes GLA. Tanmateix, la brutal rebaixa de preu d'aquest SUV de Volvo el va convertir el 2021 en una de les primeres opcions per a molts dels quals buscaven un model prèmium però a un preu més atractiu.

Així, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de partida del XC40 més bàsica, el que arriba amb un motor 1.5 de 129 cavalls de potència arrenca des dels 26.000 euros amb els descomptes per finançament ja inclosos.

Una oferta que ha provocat que aquest model de Volvo hagi aconseguit acabar el 2021 en una més que notable posició número 45 en el rànquing general de vendes, tot un èxit per als suecs que confirma que aquesta aposta per la rebaixa de preu ha donat molts fruits.

Tanmateix, el problema per a Volvo és que són diverses les marques que estan potenciant els models contra els quals competeix el seu XC40, i una d'elles, Toyota, ha llançat una oferta que deixa a un dels seus models com un rival molt digne del Volvo però, això sí, a un preu molt més interessant.

El Toyota C-HR híbrid es converteix en un dels principals mals de cap del Volvo XC40 quant a restes i qualitat

No és cap altre que el C-HR, un SUV que ha acabat el 2021 en una més que impressionant dotzena plaça i que es consolida, juntament amb Corolla, com una de les grans cartes de la marca japonesa al nostre mercat.

Un C-HR que, com la immensa majoria dels models de Toyota, pot presumir de ser un model amb un motor híbrid i, per tant, amb etiqueta ECO de la DGT, a un preu molt top.

I és que, com bé podem veure al configurador de la marca, la versió més bàsica d'aquest SUV parteix des dels 25.900 euros, molt lluny de la versió PHEV del XC40, que parteix des dels 39.500 euros. És cert que el Volvo arriba amb un motor híbrid endollable i, per tant, amb etiqueta ZERO de la DGT. Tanmateix, per a molts, la diferència de preu entre els dos híbrids juga molt a favor d'un Toyota que és ja un sèrie rival del model suec.