SsangYong sempre s'ha caracteritzat per ser una marca que, per molt que tingui un perfil baix al nostre país, és a dir, no pugui presumir a tenir precisament una enorme quota de mercat, tenir models amb una excel·lent relació qualitat preu.

Un bon exemple d'això és un model que segurament molt pocs conèixer al nostre país però que, veient les seves prestacions i el seu preu i comparant-les amb alguns models de la competència, el converteixen en una de les millors opcions a les carreteres espanyoles, especialment per a aquells que busquen un elèctric a un preu interessant.

 

No és cap altre que la versió 100 × 100 elèctrica del Korando, un SUV de mida mitjana que es posiciona com un model perfecte per a famílies per mida i per capacitat de càrrega al seu maleter, en aquest cas més de 550 litres. El millor en el seu cas és que, comptant amb els diferents descomptes actuals que poden arribar a ser de gairebé 13.000 €, el seu preu de partida el deixa més o menys al mateix nivell que molts models elèctrics de categories inferiors o amb prestacions pitjors.

El SsangYong Korando elèctric té molt bon preu

I és que comptant amb tots els descomptes disponibles per part de la marca així com amb els ajuts del pla del govern per incentivar la venda de cotxes elèctrics a Espanya, el preu de partida d'aquesta versió es queda per sota dels 28.000 €, un preu realment molt interessant.

 

Sobretot perquè ja en la versió d'accés compta|explica amb una mecànica de 190 cavalls de potència associat a una bateria d'una mica més de 60 kWh que li permet tenir autonomia de gairebé 340 km segons el cicle d'homologació WLTP. És cert que hi ha evidentment elèctrics amb xifres d'autonomia molt més grans, però aquest model, en conjunt, passa per ser una de les opcions elèctriques més interessants per a fílies atesa la seva mida, habitabilitat, capacitat de càrrega i tecnologia.

I és que compta de sèrie amb, entre altres coses, lector de senyals, Apple CarPlay, Android Auto, ràdio DAB, detector de fatiga, climatitzador automàtic, llantes d'aliatge, cambra posterior, control de creuer adaptatiu, accés sense clau, engegada per botó, pilots posteriors LED i alerta de carril amb assistent.

Un model que molt pocs tenen en compte al nostre país però que, com passa amb tots els models de la marca coreana, una vegada es converteix en una possibilitat real acaba convertint-se en una opció molt interessant.