Si bé és cert que encara falten quatre mesos perquè acabi aquest 2024, el cert és que tots i cadascun dels fabricants al nostre país comencen a tenir ja molt clar quins seran alguns dels cotxes més venuts a les carreteres espanyoles. De fet, les xifres de vendes del mes d'agost passat no han fet cap altra cosa que evidenciar que alguns models que estaven ja molt ben situats han augmentat encara més la distància respecte a alguns dels seus competidors.
El millor exemple d'això és el Dacia Sandero, el model que està dominant amb puny de risc el nostre mercat amb més de 21.000 matriculacions en el que portem d'any i una diferència respecte al segon classificat a nivell general, el Toyota Corolla, de més de 6000 matriculacions, fent evident que el Dacia no és tan sols del rei dels low-cost sinó que també és el rei a nivell general del nostre mercat.
I és que aquest model s'ha tornat a imposar una vegada més a tots i cada un dels models a la venda a Espanya, aconseguint una primera posició que el consolida a dalt de tot de la classificació.
Això sí, es pot tenir en compte que, si bé és cert que les xifres de vendes del Toyota Yaris Cross han estat més que interessants en aquest passat mes d'agost aconseguint-ne una més que meritori tercera posició que l'ubica ara en la 12a posicional nivell general en el que portem d'any, hi ha hagut un model que s'ha quedat entre aquests dos que no fa cap altra cosa també que consolidar-se com el model més venut de la seva categoria.
El Hyundai Tucson és el C-SUV més venut
Aquest model no és altre que el Hyundai Tucson, la gran estrella de la marca coreana al nostre país i que pot presumir de ser ni més ni menys que el model més venut de la seva categoria, el segment dels C-SUV, situant-se per davant de dos dels seus rivals directes més importants també al nostre mercat com és el cas del Nissan Qashqai o el Kia Sportage.
Amb més de 1300 vendes el mes d'agost passat i gairebé 15.000 matriculacions sumant les vendes de tot l'any, aquest model s'ubica ara en una cinquena posició que el converteix en tota una referència en un mercat en el qual el seu segment s'està convertint en un dels principals camps de batalla de tots i cadascun dels fabricants.