BMW és, juntament amb Mercedes i Audi, una de les tres marques prèmium que dominen des de fa anys el mercat espanyol. Si bé és cert que són diverses les marques que han intentat en molts casos arribar als nivells de venda de les tres alemanyes, el trio germànic continua sent molt per sobre de la resta.

Tres marques amb molt pes al nostre país, amb molta història les carreteres espanyoles i europees que, això sí, veuen com cada vegada són més els rivals que s'estan posant a la seva altura. I un d'ells és Lexus, la marca prèmium de Toyota que pot presumir d'anar poc a poc guanyant adeptes a Espanya.

 

Saben molt bé a la marca japonesa que competir de tu a tu amb el trio alemany no és res senzill, i menys en un segment com és el dels SUV de mida mitjana en la qual models com el BMW X3, l'Audi Q5 i el Mercedes GLC estan més que assentats.

És per això que a Lexus han optat per una estratègia tan antiga com encertada: una rebaixa descomunal que converteix a un dels seus models en una de les millors alternatives dels tres esmentats anteriorment.

La rebaixa que converteix el Lexus NX és el millor 'pla b' als prèmium alemanys

I és que, tal com podem veure al configurador de Lexus, la versió d'accés d'aquest NX té ara un preu de partida de 49.500 €. Un preu que s'allunya molt dels 59.000 que tenia abans d'aquesta promoció. Aquesta rebaixa de gairebé 10.000 € converteix el NX en una de les millors alternatives als tres models alemanys i, per a molts, fins i tot en una opció millor.

Entre altres coses perquè, com era d'esperar sent Lexus la marca prèmium de Toyota, els japonesos han optat per dotar aquest NX amb un motor híbrid pur que li garanteix una potència més que interessant, un consum per sota de la mitja i, sobretot, la buscada etiqueta ECO de la DGT.

 

Com no podia ser de cap altra manera sent també un model prèmium, aquest NX arriba més que ben dotat nivell d'equipament. De fet, no té res a envejar als seus rivals alemanys. Això sí, el seu motor híbrid de 244 cavalls és segurament la seva millor arma.

L'oferta va lligada a condicions específiques de finançament i acaba de finals d'aquest mes de maig, per la qual cosa no seria estrany que en aquests últims dies fossin molts els que aprofitessin per fer-se amb aquesta versió d'accés del NX que, per molt que sigui la més bàsica de la seva gamma, continua sent ja un model molt més interessant que la immensa majoria dels generalistes.

Fet, aquest NX s'ha convertit en una de les millors armes de Lexus per continuar guanyant adeptes en un país en el qual, fins fa molt poc, el mercat de les prèmium estava dominat únicament i exclusivament per BMW, Mercedes i Audi.