Són diverses les raons per les quin és el Dacia Sandero s'ha convertit en els últims anys no tan sols el model més venut de la marca romanesa del nostre país sinó també el model més venut a nivell general a les carreteres espanyoles.

Tanmateix, la principal raó del seu èxit no és cap altra que el seu preu, un preu de partida que ens situa bastant per sota de la immensa majoria dels seus rivals directes i que el converteixen en un dels models alhora més barats a Espanya.

 

Això sí, com bé es pot comprovar veient les xifres de vendes d'altres utilitaris barats com és el cas del Seat Ibiza o el Citroën C3, entre altres, són molts els espanyols que estan disposats a gastar-se potser una mica més de diners però al seu torn acabes tenint un millor model en tots els sentits.

No és casualitat llavors que siguin molts els que asseguren que l'última aposta de MG al nostre país, el MG3, es vagi a convertir en tota una referència en el seu segment, entre altres coses perquè pot presumir de ser l'utilitari amb motor híbrid auto recarregable més potent i alhora més barat del nostre mercat, una combinació que apunta a ser molt d'èxit.

El MG3, més car que el Dacia Sandero però millor en tot

Tal com podem veure en el configuradors del fabricant, la versió més senzilla d'aquest model es queda per sota dels 18.000 €, un preu que el deixa més o menys al mateix nivell que opcions com el Seat i, això sí, un esglaó per sobre del Dacia, encara que es pot destacar que arriba de sèrie amb un motor híbrid auto recarregable.

 

En aquest sentit rivals directes per motor no són d'altres que el Toyota Yaris o el Renault Clio, encara que es pot destacar que tant el model japonès com el francès són bastant menys potents, amb 116 i 145 cavalls, mentre que el model de MG arriba de sèrie amb un motor de 195 cavalls, és a dir, és un model més potent que els seus dos rivals directes i, alhora, tan barat com alguns dels utilitaris amb motor de combustió tradicional.

A nivell d'equipament i de qualitats aquest model està el mateix nivell que la resta de models de MG, és a dir, un esglaó per a sobre de les low-cost i sense res a envejar a la immensa majoria de marques generalistes, encara que en cap cas no pot presumir de ser un model que compta amb l'últim en tecnologia.