Els models de Toyota, especialment els més venuts de la marca, s'han convertit en l'autèntica referència per a aquells conductors que tenen dos factors que cobren més importància que d'altres a l'hora de decidir per un cotxe: un motor híbrid auto recarregable i un cotxe extremadament fiable.

La marca japonesa pot presumir de ser la referència dels dos casos, i per això alguns dels seus cotxes s'havien convertit en algunes de les opcions més venudes a Espanya en els últims anys. Tanmateix, això no significa que no puguem trobar al nostre mercat opcions igual de fiables, que compten també amb aquests motors i que, com passa en aquest cas, se situen a més un esglaó per sobre del que es refereix a qualitat, equipament de sèrie i estatus, sense arribar a ser models amb els preus tan alts habituals als concessionaris de les marques prèmium.

 

Allà és on té un paper fonamental un fabricant que, malgrat que no té una enorme quota de mercat, sí que és un dels més ben valorats a Espanya: Honda. Precisament dins de la gamma de la marca japonesa podem trobar una alternativa molt interessant al Corolla Cross.

El Honda ZR-V és un C-SUV fiable, HEV i molt top en qualitat

El model en concret no és altre que el món nou ZR-V, un model que es queda a mig camí entre el HR-V i el CR-V i que competeix contra grans noms en el seu segment com és el cas de l'esmentat en Toyota així com amb les versions híbrides auto recarregables de models com el Nissan Qashqai, el Hyundai Tucson o el Kia Sportage, entre altres.

 

En el seu cas arriba amb una mecànica híbrida auto recarregable de més de 180 cavalls de potència que li permet lluir l'etiqueta eco de la DGT si no tenir consums realment baixos, sent una mecànica també extremadament fiable com sol ser habitual és la marca japonesa.

D'altra banda, un dels grans arguments d'aquest Honda, que amb les promocions actuals té un preu de partida d'uns 40.000 €, és que arriba molt ben dotat a nivell de qualitat de materials i de tecnologia, situant-se per sobre de la immensa majoria dels seus rivals directes i posicionant-se a mig camí entre un cotxe generalista i un de prèmium a un preu realment temptador.