No és que sigui precisament cap secret que, com bé tenen gust de nivell espanyol i europeu tant en Toyota com en la resta de marques molt potents, el rènting s'està convertint en una opció cada vegada més demandada pels conductors al nostre país.

Per molt que aquesta opció s'hagi molt habitual des de fa molt s'anys en empreses i en autònoms, cada vegada són més els conductors propis que opten per aquesta modalitat a l'hora de fer-se amb un cotxe, entre altres coses perquè la immensa majoria dels serveis de rènting passen per un pagament mensual d'una quota en la qual hi ha inclòs gairebé tot i, per tant, no han de preocupar-se ni de manteniment ni d'assegurances i de diferents despeses associades a un cotxe, a més de poder canviar de cotxe cada poc temps, una mica cada vegada més habitual també en Espanya.

 

No és casualitat llavors que gairebé un 30 % de les matriculacions que s'han aconseguit a Espanya aquest mes de setembre passat hagin estat matriculacions dirigides al rènting, ja sigui a través d'empreses o a través de les pròpies marques.

El Nissan Qashqai continua sent el rei dels SUV de rènting

Cap tenir en compte que, com sol ser habitual en aquests casos, ha estat un vehicle comercial que s'ha convertit al vehicle més matriculat per al rènting a Espanya el mes de setembre passat, en aquest cas el Renault Express.

 

Tanmateix, no ha estat cap altre que el Nissan Qashqai el que ha acabat en segona posició i, per tant, s'ha convertit en el SUV de rènting més matriculat en les carreteres espanyoles, fent evident també que al marge de les seves vendes directes, les seves vendes a través d'aquest canal continuen sent més que notables.

Una altra dada interessant en aquest sentit és que el tipus de motor que acumula més quota de mercat entre els cotxes rènting és el dièsel, amb més d'un 33 %, seguit dels motors de combustió de gasolina amb un 29 % i pels MHEV de gasolina amb un 12 %, deixant als HEV en menys d'un 10%, als PHEV en poc més del 5 % i als EV en menys del 4 %, fent evident que la immensa majoria dels conductors continuen apostant per motors sense cap tipus d'electrificació.