Seat sempre ha presumit, i amb raó, de ser una d'as maras més populars al seu mercat natal. Una marca que és popular, primer perquè és una de les més venudes i, segon, perquè és una de les que millor relació qualitat/preu aplica als seus models.
Amb una àmplia gamma, la idea de la mara és la de cobrir tots i cada un dels segments. En aquest sentit, el dels SUV s'han convertit en un dels més importants i destacats a les nostres carreteres. Seat ho saben molt bé, entre pregues coses perquè el seu Arona, el seu SUV més compacte, ha aconseguit acabar l'any passat com el cotxe més venut a Espanya.
Tanmateix, per molt que el seu Arona continuï sent peix clau, a la marca volen impulsar també les vendes del seu Ateca. En el cas del SUV de mida mitjana, el fabricant ja va dur a terme l'actualització de meitat de cicle per allargar així la seva vida comercial.
Això sí, de cara a aquest 2022, sembla que Seat vol que el seu Ateca creixi encara més quant a vendes i ha llançat una nova versió que, sens dubte, ho té tot per triomfar: esportiva, ben equipada i amb uns preu molt temptadors.
La nova versió del Seat Ateca que apunta a ser un supervendes
En concret es tracta de la versió FR GO S, una versió que afegeix el paquet GO S al ja per si mateix molt bé equipat i esportiu acabat FR. De fet, aquest plus que li aporta el GO S, que afegeix al FR elements com seient del conductor amb ajustament elèctric i funció de memòria, seients davanters i volant calefactables i carregador sense fil per a telèfons mòbils compatibles, té tan sols un sobrecost de 50 euros. Una ganga es miri per on es miri.
Entre altres coses, aquest Ateca FR GO S compte amb climatitzador automàtic bizona, SEAT Connect Media Internet, seguretat i servei + accés remot, sensors davanters i posteriors d'aparcament, càmera d'assistència a l'aparcament, sistema d'alerta per canvi involuntari de carril, sistema de frenada d'emergència automàtic en ciutat Front Assist, assistent de llums de carretera i control de creuer adaptatiu i limitador de velocitat.
La seva gamma mecànica està composta per motors de gasolina i dièsel. En el cas de la gasolina, arriba amb un motor de 1.5 litres EcoTSI de 150 CV per 36.072 euros o 38.442 amb canvi DSG i un motor 2.0 TSI de 190 CV per 43.630 euros. En dièsel, arriba amb un 2.0 litres TDI de 150 CV per 39.232 amb canvi manual i 41.572 amb canvi DSG.