El Kia Sportage porta ja uns quants anys sent tota una referència en el seu segment juntament amb altres models molt reeixits també com són el Nissan Qashqai o el Hyundai Tucson. Això sí, tant en el fabricant alemany com en la resta de marques que tenen models molt importants en el segment dels C-SUV, saben molt bé que l'arribada del nou Opel Grandland pot provocar una caiguda notable de les seves vendes, entre altres coses perquè aquest model alemany passa per ser el millor Opel que s'ha fabricat en els últims temps.
Tenint en compte que la marca alemanya no ha tingut els seus millors anys en els últims temps, en el fabricant s'han pres molt seriosament en aquest model, entre altres coses perquè és el seu representant en un dels segments més disputats i complicats del mercat en el qual s'ha d'enfrontar a noms tan il·lustres i contacte èxit com els esmentats anteriorment.
El nou Opel Grandland és un bon cotxe
Són molts els motius a favor d'aquest model, entre ells que avantatja quant a mida als models coreans i japonesos, sent una opció per tant un punt més familiar i amb una capacitat de càrrega al seu maleter que frega els 600 l, més que suficient per a la immensa majoria de famílies a Espanya.
D'altra banda, es pot tenir en compte que a nivell mecànic Opel proposa diferents opcions, ja sigui a través d'un motor micro híbrid de 136 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica, un motor híbrid endollable o una versió 100 × 100 elèctrica.
On realment s'ha vist el pas endavant quedat la marca amb aquest model això és el que es refereix a la qualitat de materials i a la tecnologia de sèrie, dos elements que el deixen al mateix nivell que els cotxes més venuts de la seva categoria del nostre país i que el converteixen en una de les compres més interessants, sobretot ara que la marca ha posat a sobre de la taula una oferta que deixa la versió d'accés per menys de 30.000 €.
Saben en el fabricant alemany que no serà fàcil retallar distàncies, però és evident que aquest nou Grandland exemplifica molt bé la voluntat de la marca de tornar a ser tota una referència a Europa, més enllà de comptar sempre amb l'argument a favor de ser un cotxe d'una marca alemanya, una cosa que molts conductors continuen valorant molt positivament.