Marques com Lamborghini no és que estiguin pensades precisament per a la immensa majoria de conductors, sinó més aviat per a aquells que tenen no pressuposats alts, sinó més aviat pressuposats altíssims. En aquest sentit, és de sobres conegut que són molts els fabricants que saps molt bé que posar a la venda models que s'inspiren en alguns dels cotxes luxosos més atractius del mercat acaba sent sinònim de bones xifres de vendes.
I això és el que ha fet recentment la marca italiana d'origen xinès EVO, que pertany al grup DR Automobiles, amb un model que molts ja al denominat com en Lamborghini Urus per a totes les butxaques, un model que crida especialment l'atenció pel seu disseny i, a més, per arribar molt bé dotat tant referent a l'apartat mecànic com el que es refereix també a l'apartat d'equipament i qualitat de materials, sent una opció realment interessant encara que segurament desconeguda per a la immensa majoria de conductors a Espanya.
El EVO6 és una bona compra
Es tracta del EVO6, un SUV que arriba de sèrie amb una mecànica de gasolina de més de 170 cavalls de potència associat a una transmissió manual que, a més, es pot configurar també amb una versió per comptar amb GLP, encara que en aquest cas la seva potència es queda just per sota dels 170 cavalls, però el fet de poder comptar amb l'etiqueta ECO de la DGT el converteix en una opció interessant més allà que aquesta adaptació a poder comptar amb GLP costi uns 2000 € més.
El preu de partida de la versió més senzilla es queda entorn dels 29.000 €, 31.000 € si l'adaptem a l'ús de GLP, un preu que el converteix en una opció realment interessant per a aquells que busquen un model molt ben dotat, sobretot referent a l'apartat d'equipaments i tecnologia en el qual aquest model destaca per situar-se bastants esglaons per sobre de la resta.
Evidentment no és un model luxós, i tampoc no és un model prèmium, però amb un disseny que recorda molt al del model italià, és probable que molts el vegin com una alternativa realment interessant per a pressupostos molt més ajustats.