És molt habitual que quan una marca presenta la nova versió d'un model siguin molts els conductors que vostè, de manera intel·ligent, per anar llavors a buscar les versions anteriors d'aquest mateix model, entre altres coses perquè són versions que tenen un preu bastant més baix però que continuen sent opcions molt interessants.
Això és el que està ocorrent actualment amb un dels millors models que podem trobar dins del catàleg de Volvo, el XC90, un enorme SUV que acabo de presentar la seva nova versió i que, per molt que no siguin pocs els que parlen d'ella com una nova versió més interessant, continua tenint en la seva versió anterior una opció molt top referent a qualitat, prestacions, materials i tecnologia, arguments molt a favor habitualment en una marca prèmium.
El Volvo XC90 continua sent una excel·lent opció
I és que tenint en compte les promocions del fabricant, la versió d'accés d'aquest XC90 té un preu de partida que es queda entorn dels 80.000 €, un preu que dins de la seva categoria es pot considerar com una ganga tenint en compte que és un dels millors models prèmium a Espanya.
Com sol ocórrer en aquests casos, per molt que estiguem davant de la versió d'accés de sobra significa que no sigui un model que porti més que bé dotat en tots els sentits, especialment referent a motor, amb una mecànica de gasolina de 250 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica, a una tracció a les quatre rodes i a un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT.
Segurament seran molts els conductors que optaran per esperar i anar a buscar les noves versions d'aquest Volvo, però es pot tenir en compte que el preu actual de la versió antiga el converteix en una de les millors opcions de la seva categoria entre les marques prèmium, una cosa que evidentment juga molt al seu favor per molt que no sigui un model precisament barat.
És més, precisament el preu en aquest cas és, com ocorre amb la immensa majoria dels models prèmium, la millor estratègia per part de Volvo per continuar posicionant-se molt per sobre de la mitjana però, en el seu cas, un petit esglaó per sota de marques com BMW, Audi i Mercedes.