Si bé és cert que durant molt temps van ser molts a Espanya els que li van reclamar a Toyota que la marca japonesa posés a la venda al nostre país el Corolla Cross, un model que porta ja anys a la venda en altres països, el cert és que aquest model, que ja es pot comprar a les carreteres espanyoles, no està tenint l'èxit que molts esperaven.

El principal motiu pel qual aquest model, que es queda mig camí per mida entre el C-HR i el RAV4, no està tenint l'èxit comercial que sí que tenen la resta de models de la marca japonesa és perquè, com bé saben els que s'han interessat en un d'ells, no és que sigui un model precisament barat, amb un preu de partida que s'acosta als 36.000 euros.

 

És més, és un model que s'apropa perillosament al preu de partida que té el seu germà gran, per això són molts els que, tenint en compte que el RAV4 costa menys de 2000 € més que el Corolla Cross i és millor en tot, encara que indirectament pel RAV4.

Citroën té un SUV millor que el Corolla Cross i més barat

És més, es pot tenir en compte que hi ha alguns models al nostre mercat que es poden en el rang de preus que té el Toyota Corolla Cross però que són millor en tots els sentits. Un bon exemple d'això és un dels millors models que té a la venda actualment Citroën, el Citroën C5 Aircross en la seva versió híbrida endollable.

 

Comptant amb els diferents descomptes de la marca així com amb els ajuts del Pla MOVES III, aquest model s'acaba quedant per sota del preu de partida que té la versió més bàsica del Toyota.

Tenint en compte que el model francès compta amb un motor híbrid endollable de 180 CV que li permet realitzar 50 km sense gastar una gota de gasolina, que compta amb molta més habitabilitat i capacitat de càrrega, que n'arriba amb l'etiqueta ZERO de la DGT i que es converteix en una opció més familiar, no és casualitat que molts vegin en l'una opció molt més racional que el model japonès, que es queda fins i tot fora de mercat per preu respecte a molts rivals directes.