En Toyota no podrien estar més satisfets per com han iniciat aquest 2022 al mercat espanyol. I és que la marca japonesa no és tan sols la marca més venuda en aquests tres primers mesos d'a Espanya, sinó que vaig poder presumir de tenir ni més ni menys que el segon i el tercer model més venuts a les nostres carreteres.

No són d'altres que el Corolla, que malgrat la davallada de vendes del mes passat de maça continua sent el segon model amb més èxit en 2022, i el C-HR, el SUV compacte amb més matriculacions des de començament d'any.

Falta saber ara fins i tot quin punt aquests dos models, que en tenir motors híbrids són una mica més cars que la gran majoria dels seus rivals, aguantaran el ritme dels models que es venen amb motor de combustió tenint en compte que al nostre mercat són aquests els motors que continuen sent els més reeixits.

 

I probablement perquè aquests dos models continuïn tenint l'èxit que han tingut fins ara, en Toyota han decidit aplicar una bona rebaixa als dos. Això sí, és la del C-HR la que converteix a aquest SUV compacte en un dels models més interessants del seu segment, entre altres coses perquè fa molt difícil trobar un rival amb una millor relació qualitat/preu.

L'oferta del Toyota C-HR que converteix aquest SUV híbrid en una compra molt intel·ligent

Com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu actual de la versió d'accés d'aquest C-HR és de 26.600 euros. Un preu que arriba amb un descompte aplicat per finançament de 2.500 euros. És més que evident que hi ha al mercat opcions molt més barates en el segment dels SUV compactes, però també ho és que aquest model, al contra amb un motor híbrid, compta amb molts punts al seu favor.

En el cas de la versió de l'oferta, es tracta de la versió d'accés, la que arriba amb un motor HEV de 122 cavalls de potència que, com sol ser habitual en aquests casos, ho fa juntament amb una transmissió automàtica, un element que fa d'ell un SUV encara millor per al dia a dia a la ciutat.

 

Tenint en compte que és precisament aquest el seu millor territori, l'entorn en el que més còmode se sent, el fet de comptar també amb l'etiqueta ECO de la DGT li permet no tenir cap problema a l'hora de circular per qualsevol gran ciutat a Espanya.

D'altra banda, un dels seus punts a favor és que, malgrat que és el C-HR més bàsic, aquest compta ja amb un equipament de sèrie molt notable. Entre altres coses arriba amb alerta de canvi de carril, ordinador de viatge, sistema d'àudio amb bluetooth, port USB, lector de senyals de circulació, climatitzador i llantes d'aliatge, pel que no té res a envejar als seus rivals. Més aviat el contrari.