El segment dels SUV de mida compacta i de mida familiar està veient com en els últims temps cada vegada són més els fabricants que volen tenir presència en ell, entre altres coses perquè s'ha convertit en un dels segments més populars tant a les carreteres espanyoles com europees.

No és casualitat llavors que hagi estat aquest el segment escollit per EBRO, la mítica marca de cotxes espanyola que va desaparèixer fa uns anys i que torna ara de la mà del gegant asiàtic Chery, que fabricarà els models d'EBRO a Barcelona, Espanya.

 

La idea d'aquesta marca no és altra que la de convertir-se en un referent entre aquells conductors que busquin un model molt ben dotat a nivell de tecnologia i a nivell de motor però que, com sol ser habitual amb aquest tipus de models que estan arribant derivats o directament formant part de marques xineses, amb un preu que se situï per sota de la mitjana.

El nou EBRO S700 apunta a ser un dur rival del RAV4 i del Sportage

Un bo exemple d'això és l'EBRO S700, un SUV de 4,5 m de llarg que es posiciona així com un rival tant del Toyota RAV4 com del Kia Sportage així com de tants altres models d'aquestes dimensions que estan triomfant a Espanya.

De moment no se sap els preus que tindrà aquest model, però sí que se sap que la idea del fabricant és que se situen o bé al mateix nivell o fins i tot un esglaó per sota, però en comptar amb un nivell de qualitat i de tecnologia superior és el que es refereixi equipament i amb unes mecàniques molt top, molts ho veuran com una opció més interessant.

 

I és que es pot tenir en compte que, al marge de les versions híbrides endollables, aquest model comptarà amb un motor de gasolina de 150 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica, el tipus de motor que per molt que no compti amb cap sistema d'hibridació no és una opció realment atractiva.

La idea de la marca és que les vendes comencen abans que acabi aquest 2024, per la qual cosa no seria estrany que el 2025 aquest model i aquesta marca comencessin a ser determinants a Espanya.