Mercedes és una de les marques prèmium que més està apostant pels cotxes 100 × 100 d'elèctrics, entre altres coses perquè el fabricant alemany és molt conscient de què, per molt que en alguns dels mercats més importants del món com és el cas del mercat europeu i el mercat nord-americà la implantació del cotxe elèctric està sent molt més lenta del que molts esperaven fa uns anys, és al mercat més important a nivell mundial, el de la Xina, on realment els cotxes elèctrics estan sent determinants.

És més, no és que sigui cap secret que les marques que fins fa molt poc dominaven mundialment la indústria estan veient com cada vegada són més els fabricants xinesos que s'estan fent amb el seu mercat natal, una cosa impensable fa tot just uns anys i que està provocant que siguin moltes les marques com Mercedes entre altres les que opten per llançar les seves principals novetats quant a cotxes elèctrics al mercat de la Xina per després anar augmentant la seva oferta en altres mercats.

 

Això és el que farà precisament una marca que té per objectiu intentar robar-li amb el seu nou model moltes vendes al Mercedes EQB, una de les millors propostes de la marca alemanya. Aquest fabricant no és cap altre que Smart, i el seu nou model és el nou #5.

El nou Smart #5 està a punt de debutar a la Xina

Es pot tenir en compte que no estem davant d'un llançament més per part del fabricant prèmium, sinó que es tracta d'un llançament molt important dins de la història de Smart, entre altres coses perquè serà el model que pot presumir de ser, fins ara, el més gran i el més potent fabricat fins ara per part d'aquesta marca.

 

El principal objectiu de Smart amb aquest nou #5 és el de convertir-se en tota una referència entre aquells que busquin un SUV prèmium elèctric i familiar i que, a més, puguin comptar amb una versió molt Top amb més de 600 cavalls de potència que arribada a Europa de la mà del cognom Brabus.

De moment primer es posarà a la venda a la Xina, el mercat en el qual el fabricant associat a Mercedes sap que aquest model pot acabar tenint millors registres de vendes, però ja se sap que la idea és que aquest #5 acabi arribant a les carreteres europees dins de tot just uns mesos, on també es podria convertir en un dels principals rivals del Mercedes així com d'altres models elèctrics de referència entre les prèmium.