El nou Peugeot 408 ja està a la venda a Espanya. El llibre de comandes del nou fastback de la firma francesa ja està obert al territori espanyol, el que significa que ja coneixem tots els acabats, les versions mecàniques i els preus. Ho repassem tot a continuació.
El nou Peugeot 408 és un model que arriba per competir en el segment C. Una alternativa que se situa entre el 308 en les seves variants compacta i familiar, i el 508 també en les seves dues versions.
Quatre acabats per a la gamma del nou Peugeot 408
Arriba amb quatre acabats diferents: Allure, Allure Pack, GT i First Edition. I en les següents línies llistem els equipaments més destacats de cada un.
L'Allure inclou:
- Llantes d'aliatge de 17 polzades
- Fars Full LED
- Vidres posteriors sobretintats
- Sistema d'accés sense clau
- Càmera de visió posteriors
- Sensors posteriors d'aparcament
- Peugeot Connect NAV
- Combinat digital amb pantalla de 10 polzades
- Pack Safety Plus
- Seients davanters ajustables en altura
- Volant multifunció ajustable en altura i en profunditat
- Tancament centralitzat amb comandament a distància
- Alçavidres elèctrics
Per sobre tenim l'Allure Pack, amb elements que se sumen a l'anterior com a:
- Sistema d'accés i engegada sense clau
- Sensors davanters d'aparcament
- Llantes d'aliatge de 19 polzades
- Pack Drive Assist
L'acabat GT també compta amb:
- Peugeot SOS Assistance amb sistema de trucada d'emergència e-Call
- Pack Drive Assist Plus
- Volant multifunció amb calefacció
I coronant la gamma tenim el First Edition, que suma l'anterior:
- Maleter amb obertura elèctrica i funció de mans lliures
- Seients davanters ajustables elèctricament, calefactables i amb funció de massatge
- Llantes d'aliatge de 20 polzades
Tres versions mecàniques, una de convencional i dues híbrides endollables
En l'apartat mecànic tenim tres versions per a aquest nou Peugeot 408. La gamma arrenca amb un gasolina 1.2 litres PureTech que desenvolupa 130 CV de potència. Està gestionat per un canvi de marxes automàtic EAT8 de vuit relacions i a un sistema de tracció davantera. És l'única versió convencional.
Per sobre tenim la versió Plug-in Hybrid 180 e-EAT8. Munta un bloc híbrid endollable basat en un motor PureTech que desenvolupa 150 CV de potència i un d'elèctric de 81 kW (110 CV). En total aconsegueix 180 CV de potència. Treballa sobre l'eix davanter. I com el seu nom indica, està gestionat per un canvi de marxes automàtic EAT8 de vuit relacions.
Coronant la gamma tenim el Plug-in Hybrid 225 e-EAT8. En aquest cas munta un bloc que combina un motor de gasolina Pure Tech de 180 CV i un motor elèctric de 81 kW (110 CV). En total aconsegueix 225 CV de potència. I com l'anterior, s'associa a un sistema de tracció davantera i a un canvi de marxes automàtic EAT8 de vuit relacions
El motor elèctric s'alimenta en ambdós casos d'una bateria d'ions de liti de 12,4 kWh amb què pot recórrer 63 km en manera 100% elèctric. Gràcies a això compten amb l'etiqueta ZERO de la DGT amb tots els avantatges que això implica.
I quant als preus, la versió convencional i la PHEV de 180 CV poden anar associades als tres primers acabats. EL gasolina costa entre 33.922 euros i 37.800 €, mentre que en el PHEV els preus se situen entre els 41.900 € i els 45.400 €. La versió de Plug-in Hybrid 225 e-EAT8 només està disponible en els tres acabats superiors. I els preus oscil·len entre els 44.100 € i els 48.240 €. En tots els casos els preus són sense ajuts ni descomptes promocionals.