Un dels grans objectius que tenen a Fiat de cara al mercat europeu és el de créixer com a marca. És per això que, per molt que tinguin en models com el 500 o el Panda opcions molt interessants, especialment per a aquells que busquen un low cost MHEV en el cas del Panda i d'un elèctric o un MHEV en el cas del 500, la marca italiana acaba de llançar al mercat una de les seves grans apostes.
No és cap altre que el Fiat 600, un crossover de mida urbana que es posiciona com una opció molt interessant. Si bé és cert que la marca ha apostat per fer d'aquest 600 una de les grans apostes al terreny dels elèctrics amb una versió elèctrica millor i més completa en tots els sentits que el 500e, la marca sap molt bé que, almenys de moment i a molts mercats, els models amb motor de gasolina continuen sent molt més reeixits.
És per això que la marca ha decidit, com ha fet altres marques del grup Stellantis amb models molt similars com és el Jeep Avenger, posar a la venda una versió amb motor de combustió, una versió denominada Hybrid.
El Fiat 600 MHEV és una molt bona opció
En aquest cas es tracta d'un model que arriba amb un motor de gasolina de 100 cavalls de potència que, això sí, arriba unit a un sistema de micro hibridació lleugera que li permet ser fins i tot un 15 per cent més eficient que models similars amb motors de gasolina i, a més, arriba unit a una transmissió automàtica, sent així un model que encaixa molt bé amb els gustos de cada vegada més conductors europeus que comencen a tenir en el canvi automàtic una de les seves prioritats.
Amb gairebé 400 litres de capacitat de càrrega, molt bon equipament de sèrie i un alt nivell de tecnologia, un dels elements característics d'aquest model és, com és habitual a Fiat, el seu disseny. Això sí, el preu és també un dels seus millors arguments.
I és que com bé podem veure al configurador de la marca, la versió d'accés 600 té un preu de 23.180 euros, mentre que les versions La Prima augmenta el seu preu fins als 28.180 euros i la versió més top, la versió RED, té un preu de gairebé 35.000 euros, en tots els casos amb la mateixa mecànica que li permet a més lluir l'etiqueta ECO de la DGT.