Fa ja molts anys que Fiat va prendre la que segurament ha estat una de les millors decisions en la seva llarga trajectòria les carreteres europees: recuperar el seu famós 500. Un model que, com bé saben els que tenen un o els que té la intenció de fer-se amb un d'ells, destaca pel seu icònic disseny i per ser una de les millors solucions als que busquen un model per desplaçar-se en el seu dia a dia per entorns urbans o interurbans.
Si bé és cert que són diverses les marques que els últims anys han posat models urbans a la venda, Fiat pot presumir de tenir-ne al seu catàleg un dels més venuts. Bona part de l'èxit d'aquest model recau precisament en el seu disseny, encara que no és l'únic motiu pel qual molts van als concessionaris de Fiat cap a un d'ells.
I és que, donant continuïtat a la bona decisió de recuperar aquest model, la marca italiana va apostar fa ja un temps per dotar-lo de diferents motors que li permeten lluir les etiquetes ECO i ZERO de la DGT.
Si bé és cert que les vendes de la versió d'accés que compta amb un sistema micro híbrid són més grans que les del model 100 × 100 elèctric, és aquest últim el que pot presumir de ser una de les millors opcions en el seu segment a Espanya. De fet, no és casualitat que sigui fins ara en el quart elèctric més venut des de començament d'any nostre mercat.
Fiat rebaixa gairebé 10.000 euros el preu de la versió elèctrica del seu 500
Amb l'evident intenció que les vendes continuïn augmentant, el fabricant italià no ha fet cap altra cosa que aplicar un interessant descompte a aquesta versió. Així, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el descompte actual és de gairebé 10.000 €. Descompte que neix de la unió de la rebaixa pròpia de la marca així com dels ajuts del pla MOVES III del govern.
Amb aquest descompte ja inclòs, el preu de la versió més bàsica d'aquest Fiat 500e es queda per sota dels 17.000 €, un preu més que atractiu tenint en compte les seves prestacions. I sobretot tenint en compte que a nivell d'equipament arriba molt més ben dotat que la versió més bàsica amb sistema de micro hibridació.
Un Fiat 500e que compta amb un motor elèctric de 90 cavalls i un autonomia que el deixa just per sota dels 200 km. No són xifres extraordinàries, però tenint en compte que és un model pensat per al dia a dia a la ciutat, sí que són xifres més que raonables.
No seria estrany llavors que, malgrat que alguns models com el Tesla Model 3 o el Kia Niro continuaran estant per davant quant a vendes, aquest Fiat 500e continuï sent d'elèctric urbà més demandat al nostre mercat i amb més èxit d'aquí a final d'any.