Fiat pot presumir de tenir un dels models més econòmics en la indústria de l'automòbil, sobretot entre aquells conductors que busquen un model senzill i barat. No és cap altre que el Fiat Panda, tota una institució entre els utilitaris barats que ara estrena una nova versió amb la que la marca deixa molt clar que, si bé és cert que aquest model no tindrà gaire continuïtat en el futur, volen que els seus últims anys arribin de la mà d'èxits a nivell comercial.

Conegut ara com a Pandina, entre altres coses perquè la marca italiana ha decidit rebatejar-lo utilitzant l'afectuós l'home que ha rebut durant molts anys aquest model a Itàlia, aquesta versió del Fiat Panda pot presumir de ser la que compta amb més càrrega tecnològica de la seva història, una cosa que l'ajuda tenint en compte que alhora és un dels models més veterans del seu segment.

 

D'aquesta forma, als molts arguments que tenia ja a favor seu abans d'aquesta nova versió, ara aquest Fiat pot presumir de ser un model més digital, que compta amb majors i millors ajuts i assistències a la conducció així com alguns petits canvis a nivell de disseny que l'asseuen de meravella.

El Fiat Pandina més barat és una ganga

Però sense cap tipus de dubtes el millor argument de venda d'aquest model és el seu preu. I és que, com bé saben els que ja s'han interessat en un d'ells, la versió més senzilla d'aquest nou Pandina part des de menys de 20.000 €, encara que es pot tenir en compte que es tracta d'una promoció associada a un sistema de finançament, per la qual cosa evidentment el seu preu final a terminis acabarà sent més elevat a causa dels interessos i a les comissions.

 

Un altre gran argument al seu favor és que compta amb una mecànica de gasolina de 70 cavalls de potència associat a una transmissió manual que, més enllà de permès tenir un consum per sota dels 5 l als 100, porta associada a un sistema de micro hibridació lleugera, per la qual cosa permet que aquest model sigui un dels cotxes més barats amb etiqueta ECO al nostre país, podent-se així aprofitava de tots els avantatges d'aquesta etiqueta.

Veurem fins a quin punt l'entrada en joc d'aquesta nova versió ajuda a què aquest Fiat augmenti o no la seva quota de mercat a Espanya, una cosa que no serà gens fàcil tenint en compte que el Dacia Sandero, un dels seus principals rivals directes, continua arrasant.