Malgrat que el nou Fiat Grande Panda ja es pot configurar, la versió sortint encara està a la venda. La firma italiana, a causa del seu èxit, ha decidit mantenir-lo en cartera. I no és per a menys, tenint en compte que és el Fiat més venut a molts països, inclosa Espanya. Un model que, fins ara, ha estat disponible en dos acabats: Base i Pandina. Ara Fiat ha reajustat la gamma, millorant-lo, però mantenint-lo com un dels cotxes híbrids més barats que pots comprar amb la versió Urban: 17.000 euros amb Etiqueta ECO.
Aquest model no ha tingut canvis en l'apartat mecànic, el que significa que segueix equipat amb el fiable motor 1.0 litres Firefly de tres cilindres, assistit per un sistema de tecnologia híbrida lleugera (MHEV) de 12 volts. Amb una potència de 70 CV i 92 Nm de parell màxim, ofereix un rendiment més que suficient per al dia a dia. A més, compta amb una caixa de canvis manual de sis velocitats i tracció davantera, la qual cosa assegura una conducció àgil en ciutat.
Fiat afegeix un acabat a la gamma del Panda
En termes d'eficiència, el Fiat Panda Urban destaca amb un consum mitjà de 4,8 litres als 100 quilòmetres i unes emissions de CO2 de 110 g/km segons el cicle WLTP. Gràcies a aquestes xifres, el cotxe té l'Etiqueta ECO de la DGT, el que et permetrà beneficiar-te d'avantatges fiscals i de mobilitat a les grans ciutats.
Malgrat el seu preu assequible, el Fiat Panda Urban ve ben equipat de sèrie. Inclou múltiples coixins de seguretat, llantes d'acer de 14 polzades, aire condicionat, un sistema d'info entreteniment amb pantalla de 5 polzades, connexió USB, Bluetooth i ràdio digital. També incorpora funcions de seguretat com l'alerta de canvi involuntari de carril i l'assistent d'arrencada en pendent, a més de sensors posteriors d'aparcament. Tot aquest equipament per 17.000 euros converteix el Fiat Panda Urban en una de les millors opcions per als qui busquen un cotxe híbrid econòmic, funcional i amb una bona relació qualitat-preu.