Per molt que el Ford Focus hagi vist com en els últims anys la seva quota de mercat a Espanya ha caigut de forma notable, com ho han fet també la de compacte estaven assentats a les nostres carreteres històricament com han estat el Volkswagen Golf, el Seat León, el Opel Astra o el Peugeot 308, entre d'altres, el compacte americà continua sent una opció realment interessant per a aquells que busquen un model polivalent però no volen saber res dels SUV.
Precisament conscients de què, per molt que la immensa majoria de contactes a Espanya hagin perdut pes, un en concret, el Toyota Corolla, s'està convertint en una de les autèntiques revelacions en els últims anys gràcies a la seva bona relació qualitat preu i al seu motor híbrid auto recarregable, a la marca americana han optat per llançar ara una promoció interessant associada al seu Focus.
I és que, si bé és cert que el model de Toyota compta amb l'avantatge de tenir aquest motor híbrid auto recarregable que tantes alegries li ha donat al fabricant japonès i que cada vegada és més popular al nostre país, el Focus compta amb una mecànica micro híbrida que li ajuda a aconseguir l'etiqueta ECO de la DGT, un dels factors també més determinants quant a vendes a Espanya
El Ford Focus amb etiqueta ECO arrenca en 26.000 euros
Tal com podem veure al configurador del fabricant americà, l'oferta actual per a la versió d'accés d'aquest Focus, una versió d'accés que compta amb un motor de gasolina de 125 cavalls de potència associat a una transmissió manual i alhora associat a l'esmentat sistema micro híbrid, té un preu de partida finançat que s'acosta als 26.000 €.
Evidentment si comptem amb l'entrada, els interessos i les comissions, la quota final i 48 quotes de 199 € al mes, el preu final a terminis d'aquest model superen els 32.000 €, una quantitat que el deixa a la zona a mida del seu segment també amb opcions de finançament.
Un dels seus punts a favor és que, més enllà que arriba molt ben dotat de sèrie el que es refereix a la tecnologia i ajuts a la conducció, aquest Focus, tal com ha passat històricament amb els contactes de la marca americana, passa per ser un dels models amb millor dinàmica de conducció del seu segment, sense que això signifiqui una pèrdua d'habitabilitat o confort però fent d'ell una opció potser més divertida el volant que la d'altres compactes a Espanya.