Per molt que Ford pugui presumir de portar molts anys sent una marca molt important a diversos mercats a nivell mundial, no és que sigui precisament cap secret que és el seu mercat natal, el dels Estats Units, el que sempre ha donat més adherides a la marca americana.

I és precisament un model pensat per i per al mercat americà però que està arrasant també a nivell mundial el protagonista d'una sèrie de rumors i informacions que estan posant els pèls de punta als més puristes. Aquest model no és cap altre que el famós Mustang.

 

En aquest cas estem davant d'un dels millors representants dels esportius americans, els coneguts com a muscle car, models que mai no n'han tingut en l'aerodinàmica o en la seva dinàmica de conducció una dels seus millors arguments de venda, sinó més aviat en el seu disseny, i, sobretot, els seus enormes i potents motors de combustió.

La polèmica proposada que tenen al cap en Ford

En aquest sentit, no van ser precisament pocs els que van posar el crit al cel quan es van assabentar fa ja uns anys que a la marca americana estaven pensant a utilitzar el nom de Mustang per posar a la venda un Crossover 100 × 100 elèctric, el que es coneix actualment com a Mustang Mach-i.

Les crítiques dels més puristes no van ser precisament poques, i molts van argumentar que la marca havia escollit molt malament el nom d'un model que, sens dubte, no comptava amb l'esperit amb què havien comptat històricament els seus esportius.

 

És per això que, ara que estan començant a semblar informacions que apunten a la possibilitat que Ford s'estigui plantejant llançar una versió del seu Mustang però amb quatre portes, és a dir, una versió que ampliaria la seva habitabilitat i el convertiria en un model més polivalent, les crítiques dels més passionals en aquest sentit estan tornant a ser més que notables.

És cert que aquesta versió de quatre portes podria convertir a aquest Mustang en un rival molt interessant per a models com el Mercedes AMG C63 o el BMW M3, però no són precisament pocs els que consideren que la marca americana no té cap tipus de necessitat d'obrir una nova via amb un model que ja 'va patir' en el seu moment una humiliació.