El retorn dels ajuts del govern que busquen incentivar la venda de cotxes 100 × 100 d'elèctrics ha provocat que siguin molts els conductors que, ara sí, hagin decidit fer el pas definitiu i comprar-se un cotxe elèctric, un tipus de cotxe que està augmentant la seva quota de mercat tant a Espanya com a Europa de forma evident en els últims temps malgrat que les xifres de vendes globals hagin caigut.

I és que, com és lògic cada vegada que una nova tecnologia s'introdueix al mercat, les marques estan llançant al mercat productes cada vegada més competitius referent a relació qualitat/preu, i en aquest cas, en la qual cosa es refereix també a prestacions/preu.

 

Un bon exemple d'això és la versió 100 × 100 elèctrica del Ford Puma, un model que sempre s'ha caracteritzat per ser un dels millors en el seu segment és el que es refereix a dinàmica de conducció, amb una configuració que li permet ser molt més atractiu en aquest sentits respecte a la immensa majoria dels seus rivals directes, convertint-se així en una opció perfecta per a aquells que busquen certa esportivitat i no tan sols confort.

El Ford Puma elèctric és una ganga

Si optem per aconseguir la versió d'accés d'aquest model a través de l'oferta actual que has posat a sobre de la taula la marca americana, la gran protagonista d'aquesta promoció és la quota mensual de tan sols 125 € al mes durant 35 quotes, encara que es pot destacar que, sumant l'entrada, la quota final, les comissions i els interessos, acabarem pagant més de 34.000 €.

 

Evidentment és molt millor comprar-lo al comptat, amb un preu en aquest cas d'uns 30.000 € a què, si se'ls aplica als ajuts del govern, acaba de baixant-se fins a uns 24.000 €, un preu realment interessant per a un model que arriba amb una mecànica de 168 cavalls de potència i una bateria que li permet tenir 376 km d'autonomia homologada amb una sola càrrega, una xifra més que suficient per a un model que, per mida i concepte, està pensat per moure's de forma habitual per entorns urbans i interurbans.

No seria estrany llavors què, encara que les versions micro híbrides d'aquest model de la marca americana continuessin sent de lluny les més venudes, les xifres de vendes d'aquesta versió elèctrica augmentaran de forma notable, una cosa que probablement passi amb tants altres models elèctrics ara que han tornat els ajuts del govern.