El segment dels B-SUV és un dels més disputats del mercat. L'escalada de preus al mercat de l'automòbil i l'increment del preu dels carburants decideixen cada vegada un major nombre de conductors a elegir vehicles còmodes, no molt grans i no excessivament pesats per a, així, reduir la despesa en combustible i aconseguir alhora que adquirir un cotxe no desquadri el pressupost familiar. Per això, a Espanya el Seat Arona és el cotxe més venut i Dàcia segueix sent una de les marques preferides gràcies als seus assequibles Dàcia Duster i Sandero Stepway. Una altra opció arriba des de la Xina, encara que vestida amb robes de l'antiga marca anglesa MG, que ofereix el seu MG ZS per 12.950 euros. També des d'orient arriba una altra alternativa d'interès: es diu Hyundai Bayon.
Un B-SUV diferent
El Hyundai Bayon és el més petit dels SUV que actualment ofereix la marca coreana. Són, excatamente, 4,18 metres de cotxe amb un pes de 1.045 kk i un acceptable maleter de 411 litres. Aquest mes, i segons el portal quecochemecompro.com, pots portar-te'l a casa per uns d'assequibles 14.190 euros gràcies al descompte de 5.700 euros que aplica la marca.
Versions per a tots els gustos
En un mercat anodí en el qual|que gairebé tots els SUV (i els petits més encara) s'assemblen molt, el Hyundai Bayon té un estil diferent. Detalls com el seu molt personal graella o les seves carrosseries bitò atorguen al juntament amb les òptiques davanteres i posteriors personalitat de sobra a un model que equipa motors de gasolina MHEV i convencionals amb potències que van des dels 84 als 120 CV. El consum, a més, és ajustat i no passa en cap cas dels 5 litres cada 100 km. En suma, som davant d'un cotxe còmode i ben dissenyat que val la pena tenir en compte si el teu pressupost no és gaire ampli.