Per molt que hi hagi altres models de Toyota que facin temps que aconsegueix millors quotes de mercat que el RAV4, el cert és que el SUV japonès pot presumir de continuar sent tota una referència a Espanya, entre altres coses perquè l'aposta de la marca pels motors híbrids auto recarregables des de fa ja molts anys ha convertit aquest model en una institució en la seva categoria.
Això sí, no és que sigui cap secret que aquest tipus de motors, per molt que tinguin molts arguments a favor, acaben derivant evidentment en un augment de preu respecte a models que compten amb motors més senzills, en concret models que compten amb motors de combustió tradicionals sense cap tipus d'hibridació.
Tenint en compte l'augment generalitzat dels preus en la indústria de l'automòbil en els últims anys, són molts els conductors que, per molt que estarien encantats de fer-se amb un model com el RAV4, saben molt bé que el seu pressupost és el que és, per això busquen alternatives similars quant a mida però molt més senzilles a nivell mecànic.
El KGM Korando, un SUV més senzill que el Toyota però molt interessant
I una de les més atractives en aquest sentit és el KGM Korando, una aposta de la marca japonesa conegut fins fa molt poc com SsangYong que passa per ser el seu representant en el segment dels SUV de mida compacta que es queda per sota del Torres però que acaba tenint un preu que el converteix en una opció realment temptadora per a aquells que tenen un pressupost ajustat.
Tenint en compte totes i cadascuna de les promocions de la marca, la versió d'accés d'aquest model acaba tenint un preu que es queda just per sota dels 20.000 €, és a dir, és un model que costa gairebé la meitat que és el que costa el Toyota, encara que evidentment les diferències a nivell de motor no són menors.
I és que aquest KGM arriba amb un motor pur de gasolina, sense cap tipus d'hibridació, encara que amb 149 cavalls de potència té múscul de sobra per moure aquest model sense cap tipus de problema. Una mecànica que arriba associat a una transmissió manual i a nivell d'equipament més senzill en el qual, això sí, aquest model arriba molt ben dotat de sèrie.
Una aposta interessant i diferent i per a aquells conductors que busquen un model molt ben dotat en tots els sentits però amb un pressupost molt més ajustat que el que necessitarien per fer-se amb el model del Toyota.