En un mercat cada vegada més competitiu, el Hyundai Inster sorgeix com una opció disruptiva que redefineix el que significa un cotxe urbà econòmic. Aquest model, dissenyat amb un enfocament modern i robust, promet ser una opció assequible i eficient, oferint prestacions que el situen com una alternativa seriosa davant models com el Dacia Sandero o el Citroën C3. Hyundai aposta amb força per democratitzar la mobilitat elèctrica, posicionant l'Inster com un vehicle ideal per a la ciutat i el dia a dia.
Malgrat ser més compacte que un Seat Ibiza, amb només 3,83 metres de llarg, aquest petit crossover destaca pel seu caràcter funcional. El seu disseny, inspirat en models tot terreny com el Suzuki Jimny, combina línies sòlides amb detalls moderns que reforcen el seu atractiu. El maleter, de 280 litres, és suficient per a les necessitats bàsiques, i la seva maniobrabilitat en entorns urbans el converteix en una opció pràctica tant per a conductors joves com per a famílies petites.
Dues versions mecàniques per estrenar el Hyundai Inster
El Hyundai Inster arriba amb un preu inicial molt competitiu: 15.780 euros, després d'aplicar els ajuts del Pla MOVES. Si bé supera lleugerament a opcions com el Dacia Spring, justifica la diferència a l'incloure un equipament més avançat i una proposta més completa quant a disseny i tecnologia. Això el col·loca com una de les opcions més interessants per als qui busquen un equilibri entre economia i prestacions.
En l'apartat mecànic, Hyundai s'ha centrat exclusivament en motors elèctrics per a l'Inster. Amb dues variants, una de 97 CV amb autonomia de 327 km i una altra de 115 CV amb 370 km, aquest model ofereix una eficiència excel·lent. Amb un consum mitjana de 15,6 kWh cada 100 km, el cost d'ús diari es redueix a tot just 3 euros per cada 100 km recorreguts, la qual cosa el converteix en una opció inigualable per als qui busquen economia en el transport urbà.
Quatre acabats per elegir
La gamma del Hyundai Inster inclou quatre versions d'acabat: KLASS, MAXX, TECNO, i la més aventurera, Cross. En la seva versió bàsica, KLASS, el vehicle ja ofereix característiques com una pantalla digital de 10,25 polzades, connectivitat completa amb Apple CarPlay i Android Auto, i diversos sistemes d'assistència al conductor. Aquesta versió, encara que senzilla, està pensada per als qui valoren la funcionalitat sense renunciar a la tecnologia essencial.
Les opcions MAXX i TECNO porten el concepte un pas més enllà. Amb afegits com|com a seients calefactables, sensors d'aparcament i una carrosseria bicolor, aquestes versions garanteixen una experiència més còmoda i sofisticada, adaptant-se millor a usuaris que busquen un cotxe urbà amb un toc d'exclusivitat. La TECNO, en particular, inclou un sistema de calefacció per a les bateries, ideal per a climes freds, el que reforça la seva funcionalitat en diferents regions.
Per als aventurers, el Hyundai Inster Cross ofereix un disseny més atrevit, amb detalls com proteccions extra a la carrosseria, fars LED de projecció i una estructura al sostre que permet transportar equipatge addicional. Encara que no és un tot terreny en el sentit tradicional, aquesta versió és perfecta per als qui gaudeixen d'escapades fora de l'asfalt sense necessitat d'un vehicle especialitzat.