Amb gairebé 20.000 matriculacions en el que portem d'any, el Dacia Sandero pot presumir de ser l'autèntic rei de vendes al nostre país. Un model que, si bé és cert que continua estant per sota de la mitjana el que es refereixi equipament de qualitat, sobretot en les seves versions d'accés, al final es converteix en una opció molt temptadora per a aquells que busquen un utilitari sense grans luxes i, sobretot, amb un preu realment sota, o almenys molt per sota de la mitjana.

Ha estat l'èxit d'aquest model el que ha provocat que altres fabricants amb molt pes en aquest segment com és el cas de Seat, Peugeot, Renault o Citroën hagin decidit moure fitxa dels últims temps per intentar frenar les vendes del reeixit utilitari romanès.

 

En el cas de Seat, el fabricant espanyol pot presumir de tenir en el seu Ibiza al principal rival directe d'aquest sender, no tant perquè siguin dos models comparables referent a qualitat sinó perquè el model espanyol és el tercer cotxe més venut al nostre país i el segon utilitari més reeixit, sent el model que més s'apropa al Dacia referent a vendes.

Seat colla Dacia amb una bona oferta de l'Ibiza

Tal com podem veure a la secció d'ofertes del fabricant associat al grup Volkswagen, ara podem tenir la versió més senzilla de l'Ibiza per tan sols 100 € al mes, una quota realment temptadora.

Això sí, com sol ser habitual en aquests casos, per poder acabar tenint aquesta quota mensual tan baixa haurem de fer front a una entrada, en aquest cas una entrada de menys de 4000 € i, sobretot, una quota final de poc més d'11.000 € si és que optem per quedar-nos amb el cotxe.

 

D'aquesta forma, el preu final a terminis comptant amb totes les comissions i interessos propis d'aquest sistema de finançament flexible per part de Seat és de poc més de 20.000 euros, una quantitat més que interessant per a un model que de sèrie arriba molt més ben dotat que la versió més senzilla del Dacia i que presumeix de ser un utilitari amb un preu molt atractiu però alhora molt complet.

Amb un motor de gasolina de 95 cavalls de potència associat a una transmissió manual i un equipament en el qual no li trobarem res a faltar, sens dubte, tret que el pressupost sigui extremadament baix, l'Ibiza és una opció molt més recomanable que el Ibiza.