Un dels principals problemes que estan tenint algunes marques xineses al nostre país és que, en part a causa d'algunes situacions reals i en part degut també a certs prejudicis, són molts els que no volen saber res d'elles argumentant que són marques poc fiables referent a qualitat de fabricació.

En aquest sentit, no és que sigui cap secret que no és gens fàcil acabar eliminant aquests prejudicis, però per sort hi ha fabricants com BYD, líder de vendes de cotxes endollables (elèctrics i PHEV) a nivell mundial, que estarà fent tot el possible per deixar enrere aquest tipus de percepció per part dels clients europeus.

 

És més, el fet de què al final d'any aquest fabricant vagi començar a fabricar els seus cotxes que es vendran a Europa a les seves fàbriques a Hongria segurament provocarà que molts acabin eliminant aquest prejudici que no juga precisament al seu favor.

BYD ampliarà la seva gamma de PHEV a Europa

Els plans de la marca xinesa en aquest sentit són més que clars: convertir-se en la marca d'endollables de referència a les carreteres europees, sumant les seves vendes de cotxes elèctrics amb les vendes de cotxes híbrids endollables. La batalla amb els elèctrics no és fàcil, entre altres coses perquè tesla continua sent la referència, però amb els PHEV BYD sí que té molt a dir, entre altres coses perquè, malgrat que tan sols té actualment un model d'aquestes característiques a la venda a Espanya i a Europa, ben aviat ampliaran la seva gamma amb l'arribada de nous models.

 

De moment no se sap la data, però ja se sap que el nou BYD Atto 2 comptarà també amb una versió d'aquestes característiques, una versió que podria superar els 200 cavalls de potència i tenir una autonomia superior també als 100 km, sent una de les opcions més interessants de la seva categoria.

Evidentment el fet que hagin desaparegut els ajuts a la compra d'aquest tipus de cotxes està provocant que hi ha moltes marques aposten per grans descomptes en els seus elèctrics i en els seus PHEV, però la millora constant d'aquestes tecnologies i el nivell de qualitat que tenen els models de BYD poden acabar provocant que models com aquest Atto 2 PHEV acaben sent opcions realment interessants per al públic europeu.