Fiat va entendre fa ja molt temps que el millor que podia fer per trobar un buit decent al nostre mercat era apostar per oferir una cosa que els diferenciés de la resta. En el seu cas, aquest factor diferencial han estat i són els seus preus. I és que la marca italiana no pot presumir de tenir una àmplia gamma de models a la venda a Espanya, però sí de tenir models que, per relació qualitat/preu, amb prou feines tenen rivals.
El cas més evident és sense cap dubte el Panda, el cotxe més barat d'Espanya, encara que també els Fiat 500 i Tipo són dos models que, per preu, amb prou feines tenen rivals. I és precisament una versió en concret del Tipo la que està començant a cridar l'atenció de molts.
Entre altres coses perquè, més enllà del seu bon preu, aquest model pot presumir de tenir un carrosseria que el deixa a mig camí entre un familiar i un SUV, és a dir, un crossover, que sens dubte el senti de meravella.
El Fiat Tipo Cross és una molt bona opció pel seu bon preu ara a Espanya
Un Fiat Tipo Cross que es posiciona com l'opció més 'aventurera' de la gamma del compacte i la versió pensada per a les famílies a les quals els agraden les rutes i els llacs viatges. Entre altres coses perquè, si bé és cert que com la immensa majoria dels seus rivals, les seves qualitats offroad són gairebé nul·les, sí que la imatge més campera de les seves línies li donen un toc més atractiu tenint en compte les tendències actuals.
Això sí, si hi ha una cosa que juga sobretot a favor d'aquest model és, sense cap dubte, el seu preu. I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu d'aquest Fiat Tipo Cross en la seva versió d'accés és de tan sols 17.441 euros, un preu molt top que arriba amb un descompte ja aplicat de ni més ni menys que 4.559 euros.
És més que cert que, en ser la versió d'accés, aquest Tipo Cross no és que pugui presumir de ser un model que compti ni amb un motor molt top ni amb el millor equipament de la marca. Tanmateix, tenint en compte que és un model senzill i tenint en compte el seu preu, tampoc no es poden posar gaires pegues.
De sèrie arriba amb un motor 1.0 de 100 cavalls de gasolina, pel que, si es pot, és millor optar a mecànica superiors, encara que en aquest cas tan sols es trobarà a faltar aquest extra de potència en algunes situacions.
El mateix passa amb el seu equipament, que pot presumir de ser senzill però en el qual tampoc no falta res de l'imprescindible avui dia en un model de les seves característiques. Així, estem davant d'un crossover amb bona capacitat de càrrega i un model més que apte per a les famílies i que, a més, pot presumir de tenir un preu més baix que la gran majoria dels seus rivals.