Molt s'està parlant en les últimes setmanes de Toyota, i amb raó. I és que no és cap secret que la marca japonesa està passant per un dels seus millors moments a nivell comercial, amb els seus motors híbrids sent la seva millor arma.

Models com el Corolla, el C-HR, el Yaris Cross o el RAV4 estan fent de la marca nipona la més venuda a Espanya, un èxit que molts creien impossible fa uns anys quan Toyota va començar, abans que ningú, a apostar per aquest tipus de motors.

Això sí, no tot el que envolta a Toyota té a veure amb els seus motors més eficients i híbrids, sinó també amb aquest petit buit que tenen al seu catàleg per a un model que, sens dubte, per molt que sigui a anys llum en vendes dels anteriorment citats, és un model molt més icònic.

 

No és cap altre que el GR Supra, un esportiu biplaça que pot presumir de ser dels pocs que queden al mercat amb una relació qualitat/potència/preu tan interessant com la que té.

El Toyota Supra podria muntar un dels millors motors de BMW

Un Supra que, com bé saben els que sempre estan molt atents a les novetats que giren entorn de Toyota, ha estat notícia en els últims dies en confirmar-se que estrenarà una versió amb canvi manual.

No van ser pocs els que, en veure que el nou Supra arribava tan sols amb la possibilitat d'una transmissió automàtica, es van queixar obertament, i més en veure que el BMW Z4, un model que es va desenvolupar conjuntament amb el Supra, sí que comptava amb aquesta opció. Toyota ha complert els desitjos de molts dels seus seguidors i ha anunciat que el seu Supra tindrà una versió amb tres pedals.

Però ull perquè, arran d'aquesta informació, ha estat el mitjà japonès sypder 7 el que ha anunciat que Toyota podria ampliar la gamma del seu Supra amb l'arribada del GRMN Supra, la versió més esportiva del ja per si mateix molt agressiu model.

 

Una versió que, més enllà de les seves evidents millores quant a suspensió, materials, aerodinàmica i frens, tindria al seu motor la seva millor arma. I és que, malgrat que en Toyota encara no ho han fet oficial, aquesta versió podria muntar el mateix motor que munta el BMW M4 Competition, és a dir, el motor S58 de BMW Motorsport.

Una mecànica que podria arribar a lliurar fins a 540 cavalls i comptar fins i tot amb una versió amb tracció a les quatre rodes que, evidentment, milloraria encara més les prestacions d'un esportiu que és cada vegada més únic.

De moment, com va passar fa mesos amb el canvi manual, no queda cap altra cosa que esperar que Toyota faci oficial aquest avanç quant a un motor fabricat per BMW que, en el cas que acabi en el Supra, farà d'aquest esportiu biplaça un model perfecte per als que busquen emocions fortes i un esportiu molt més capaç que el Ford Mustang.