Un dels principals motius pels quals Kia s'ha convertit en una de les marques de referència és perquè la marca coreana compta amb un ampli catàleg de models al nostre país en els quals el principal argument de venda de tots ells és la seva excel·lent relació qualitat preu.

El fet del qual el fabricant coreà tingui models amb un preu molt baix com és el cas del Picanto, el Rio, el Stonic o el Ceed i que al seu torn tingui models molt Top quant a tecnologia com són els EV6 i EV9 passant per models de preus mitjans com és el cas del Sportage, el Xceed o el Niro és el que provoca que diferents tipus de conductors vegin en el fabricant coreà una opció molt interessant.

 

D'altra banda, es pot destacar que, més enllà que comptin amb un ampli catàleg amb diferents tipus de cotxes i de carrosseries, la varietat mecànica per part de Kia és també una de les principals raons del seu èxit. En aquest sentit, que comptin amb el cotxe amb el motor híbrid endollable més barat del mercat és un excel·lent exemple del bon treball que han fet a la marca en els últims anys.

El Kia Ceed Tourer PHEV, un model molt a tenir en compte

No és cap altre que el Ceed en la seva versió familiar, el Tourer, i que compta amb una versió híbrida endollable de 140 cavalls de potència que li permeti tenir més de 40 km en manera 100 × 100 elèctric i es converteix així en una de les opcions més polivalents per a aquelles famílies que, això sí, no vulguin saber res d'un SUV.

 

En aquest cas estem davant d'un compacte amb una carrosseria que li aporta un extra de capacitat de càrrega i que, per tant, compta amb un molt bon nivell d'habitabilitat i de càrrega al seu maleter però altres amb un nivell superior de dinamisme quant a la conducció respecte a models com el Sportage.

El fet que compti amb un motor d'aquestes característiques li permet circular en manera 100 × 100 elèctric en els trajectes curts i diaris i, especialment si podem instal·lar un carregador a casa, reduir molt el consum i deixar el motor de combustió per als llargs viatges en carretera i autopista, aconseguint tenir així un consum mitjà molt més baix del qual tenen models de combustió o fins i tot híbrids auto recarregables. Se li hi ha de sumar el fet que compta amb tots els beneficis per poder lluir l'etiqueta ZERO de la DGT, que no és que siguin precisament pocs.