El Toyota C-HR ha demostrat ser durant molts anys una de les principals apostes per a aquells conductors que busquen un SUV amb un disseny realment atractiu, amb un motor híbrid auto recarregable molt eficient molt fiable i, sobretot, molt bé dotat de sèrie el que es refereixi equipament i tecnologia, pel que no és casualitat que, encara que no sigui el model precisament més barat de la seva categoria, sí que sigui una de les opcions més venudes a Espanya i a Europa.

Un model que té cada vegada més rivals directes per tipus de motor, sent un d'ells una de les compres més recomanables des de fa ja temps a les carreteres espanyoles: el Honda HR-V.

 

En aquest cas estem davant d'un model de 4,3 m que, si bé és cert que acaba oferint les seves millors prestacions en tots els sentits en entorns urbans, té habitabilitat i capacitat de càrrega també per ser un model familiar amb què afrontar viatges sense problemes en aquest sentit.

Honda renova al seu model estrella a Europa

Tenint en compte que aquest model s'ha convertit al cotxe més venut de la marca japonesa a Europa en el passat 2024, no és casualitat que la marca hagi decidit llançar una nova versió en aquest 2025 en el qual es millora el seu equipament i en el qual arriben també petits canvis a nivell de disseny.

 

No canvia l'oferta mecànica, en aquest cas un motor híbrid auto recarregable de 131 cavalls de potència que, si bé és cert que no és el més potent de la seva categoria, sí que passa per ser una opció realment eficient i molt fiable, una cosa habitual a les marques japoneses i sobretot en ona, una marca que sempre ha estat molt bé valorada pels conductors que buscar un model que se situa per sobre de la mitjana però que no volen pagar el sobrepreu habitual de les marques prèmium.

Així, aquest renovat model té un preu de partida que se situa just per sobre dels 30.000 €, un preu que el deixa més o menys al mateix nivell que el Toyota, encara que es pot destacar que a nivell de disseny molts consideren al Honda una opció molt més atractiva i menys arriscada respecte al C-HR que sempre s'ha caracteritzat per tenir un disseny molt més trencador.