Per molt que Toyota faci gust molt bé que el seu principal argument de venda a Espanya des de fa ja molts anys són els seus motors híbrids auto recarregables, la marca japonesa sap també molt bé que cada vegada són més els fabricants que estan apostant per aquest tipus de mecàniques.
I és que es pot tenir en compte que, amb els dièsel en el punt de mira i gairebé fora del mercat per part de molts fabricants, aquests motors híbrids auto recarregables s'han convertit en la millor manera d'aconseguir, sobretot en entorns urbans interurbans, consums realment baixos, una cosa que evidentment ajuda moltes economies familiars.
No és casualitat llavors que una de les grans apostes del fabricant low-cost de moda a Espanya, MG, sigui un model que compta amb aquest tipus de motor, i que de fet es converteixi en el pitjor rival del Toyota Yaris, el gran referent entre els utilitaris HEV a Espanya i a Europa.
El MG3 és una ganga en majúscules
Aquest model no és cap altre que el MG3, un model que compta amb dos arguments molt al seu favor i que el converteixi en segurament en una de les opcions més interessants no tan sols entre els que busquen un híbrid auto recarregable sinó entre els que busquen un utilitari.
I és que, d'una banda, aquest model pot presumir de ser és molt més potent que el Toyota Yaris, entre altres coses perquè el MG arriba amb un motor de 195 cavalls de potència, mentre que el model japonès compta en la seva versió d'accés amb un motor de tot just 116 cavalls, és a dir, gairebé la meitat, una cosa que evidentment es nota, especialment a l'hora d'afrontar algunes maniobres.
D'altra banda, s'ha de tenir en compte que, amb tots els descomptes i promocions disponibles actualment, el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest model es queda per sota dels 18.000 €, sent una opció bastant més barata que el Toyota.
Falta saber ara fins a quin punt aquests dos arguments seran suficients o no para que el Yaris es ressenti quant a quota de mercat, però el que és evident és que MG no se l'està posant gens fàcil a Toyota.