Al contrari del que succeeix des de fa ja temps amb Nissan i, especialment des de fa uns mesos amb Toyota, Honda no pot presumir de tenir una àmplia varietat de models del seu catàleg que entrin de forma habitual al top 100 a Espanya.

De fet, la marca japonesa, que en aquest sentit s'apropa molt més a altres marques del Japó com Mitsubishi o Suzuki, tan sols va aconseguir posar un dels seus models en aquest rànquing.

Això sí, és un dels models que, si bé és cert que és un de els granis 'oblidats' a Espanya, pot presumir de ser un dels millors SUV del seu segment. No és cap altre que el Honda HR-V, un SUV que ha fet una bona estirada quant a vendes aquest segon mes de l'any.

 

I és que, de les 379 vendes que ha aconseguit entre els dos primers mesos d'aquest any, 322 han arribat al febrer, una xifra que ha fet que aquest SUV ocupi la posició 69 en el rànquing de febrer i que, sumades a les de gener, el situïn en la 79 en la llista general del que va d'any.

El Honda HR-V no és un súper vendes, però sens dubte és un dels millors SUV del nostre mercat

Un model que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, té un preu de partida ara de 30.500 euros. En aquest cas, això sí, veient que el descompte per finançament és de tot just 640 euros, és evident que la marca japonesa no és que sigui molt fan de les grans promocions.

Entre altres coses perquè és evident que en Honda ja consideren aquests 30.500 euros com un preu més que correcte. Veient com de ben dotat que arriba aquest model, sens dubte costa no donar-los la raó.

I és que, malgrat que és cert que bona part dels seus rivals dins del segment B-SUV, el dels SUV compactes, pot presumir de tenir un preu molt més atractiu, és important tenir en compte que aquest Honda HR-V arriba amb un motor híbrid pur que es presenta com una millor opció que qualsevol motor de combustió simple així com un amb tecnologia de micro hibridació.

 

En aquest cas, aquest HR-V, que arriba tan sols amb aquesta mecànica a Europa, compta amb un HEV 1.5 de 131 cavalls de potència que, evidentment associat a una transmissió automàtica, li permet lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT. A això se li ha de sumar que, com sol ser habitual en Honda, aquest SUV arriba molt ben dotat de sèrie en matèria d'equipament, sent un dels millors del seu segment.

A la marca li costarà molt que aquest model escali posicions veient que d'altres com el Toyota C-HR, també híbrid, té un preu millor, o que opcions com les del Peugeot 2008 o el Seat Arona són molt més barates, però és evident que, per qualitat, aquest Honda és per sobre.