Com no podia ser de cap altra forma tenint en compte que el Hyundai pot presumir de ser una de les marques més importants a nivell mundial, en el fabricant coreà són molt conscients que les tendències en aquesta indústria no són una cosa fixa inamovible, sinó que van variant amb el pas dels anys.

Així, si bé és cert que els monovolums es van convertir en un dels tipus de cotxes més venuts en Espanya i en Europa durant moltes dècades, en els últims temps el seu pes al mercat ha caigut de forma més que notable, entre altres coses perquè l'entrada en joc des de fa ja uns els anys que dels SUV és el que ha provocat que aquests models pensats per a famílies hagin perdut molt terreny.

 

Tanmateix, per molt que la immensa majoria dels fabricants continuïn apostant pels SUV, fins i tot per a opcions de set places, marques com Hyundai volen tornar a apostar pels monovolums, per això de fet la marca coreana ha decidit ampliar la gamma mecànica d'un model que amb prou feines es veuen del nostre país però que no deixa de ser una de les millors opcions per a aquelles famílies que necessiten un cotxe gran i amb molta habitabilitat.

El Hyundai Staria amplia la seva gamma mecànica

Aquest model no és cap altre que el Staria, un enorme monovolum que té coses també de furgoneta familiar però que compta amb un disseny molt atractiu i ara amb una nova opció mecànica que el converteix en una opció més interessant.

I és que la marca coreana ja obert la reserves i el llibre de comandes de la versió híbrida auto recarregable, en aquest cas una mecànica de 225 cavalls de potència que li permet no tan sols tenir l'etiqueta ECO de la DGT sinó ser molt més eficient respecte a altres models de la seva categoria.

 

Com sol ser habitual en el fabricant, les opcions quant a equipament són diverses, en aquest cas fins a tres nivells diferents amb un preu de partida de la versió d'accés de poc més de 53.000 €, més de 56.000 € en la versió intermèdia i gairebé 59.000 € en la versió més carregada i més ben dotat del que es refereix a tecnologia i qualitats.

És més que cert que, com ha ocorregut fins ara, les xifres de vendes d'aquest monovolum coreà continuen sent mínimes al nostre país, entre altres coses perquè és un model car i que amb prou feines té quota de mercat pel boom dels SUV, però això no significa que no sigui una opció realment atractiva.