Com bé saben tant a Hyundai com en la resta de fabricants importants a nivell espanyol, al nostre mercat continuen sent molts més els conductors que opten per fer-se amb un cotxe d'ocasió de segona mà abans que anar a buscar un cotxe nou. Les xifres de vendes dels cotxes d'ocasió el mes de gener passat ha estat demostren, fent de fet evident que el mercat de segona mà és un mercat molt més actiu.
I és que per cada cotxe nou que es va vendre a Espanya el mes de gener passat es van vendre 2,3 cotxes d'ocasió, és a dir, més del doble de conductors que van buscar canviar de cotxe el primer mes de 2025 van optar per aconseguir un cotxe utilitzat abans que per un cotxe nou.
Els motius de l'èxit del mercat de segona mà al nostre país són diversos, però evidentment el fet que siguin cotxes més barats i que comptin a més amb disponibilitat immediata són dos factors clau. En aquest sentit, a la marca coreana poden presumir d'haver tingut aquest mes de gener passat el cotxe amb millor rotació entre els vehicles d'ocasió, és a dir, el cotxe que, de mitjana, menys dies ha tardat a vendre's des que es va posar a la venda.
El Hyundai Tucson triomfa al mercat de segona mà
El model en concret no és cap altre que el Hyundai Tucson, un model que alhora pot presumir de continuar sent el Hyundai nou més venut al nostre país. Amb una mitjana de rotació de 30 dies, és a dir, en tot just un mes es venen, aquest model, en concret del model de la generació anterior que té una antiguitat d'uns vuit anys i que té un preu mitjà d'entre 10.000 i 12.000 €, el Tucson ha arrasat.
Evidentment es tracta de preus mitjans, pel que es poden trobar al mercat opcions també molt més cares i fins i tot més barates depenent de l'estat del vehicle, de l'equipament, del motor i sobretot també de la quantitat de quilòmetres, però que aquest model sigui un dels quals més ràpid es ven dins del mercat de segona mà no fa una altra cosa que evidenciar l'èxit que va tenir al seu dia quan era nou i l'èxit que continua tenint ara que ja aparegut una nova generació, augmentant així el valor d'una marca que està cada vegada millor valorada al nostre país.