Toyota ha aconseguit en els últims anys convertir-se a la marca més venuda a nivell mundial gràcies a la seva aposta constant i més que clara pels motors híbrids auto recarregables, un tipus de mecànica que s'està tornant cada vegada més popular a les carreteres tant espanyoles com de la resta de mercats importants a nivell europeu.
En aquest sentit, es pot destacar que, si bé és cert que el Toyota Corolla, el representant de la marca japonesa en el segment dels compactes, no té gaires rivals directes amb aquest tipus de motor, alguns fabricants estan optant, especialment al nostre país, per llançar promocions molt interessants per intentar frenar l'èxit que té aquest model japonès.
I és que es pot tenir en compte que el Corolla no és tan sols l'autèntic rei de vendes del seu segment a Espanya des de fa ja uns anys, sinó que pot presumir de ser ni més ni menys que el segon cotxe més matriculat en el que portem d'any tan sols superat pel Dacia Sandero, un model que juga la seva particular lliga a nivell de preu.
Volkswagen converteix al Golf en el perfecte 'anti Toyota Corolla'
Una de les marques que ha apostat per promocions molt interessants en aquest sentit no és cap altra que Volkswagen, i el seu model estrella en aquest cas no és un altre que el Golf, tota una referència en el seu segment a Europa des de fa ja moltes dècades i que, si bé és cert que ha perdut molta quota de mercat a Espanya en els últims anys, continua sent un d'aquests models que molts tenen entre les seves preferències a l'hora d'anar a buscar un compacte.
Tal com podem veure a la secció d'ofertes de la marca alemanya, si optem per fer-nos ara amb la versió més senzilla d'aquest model el seu preu de partida es queda per sota dels 24.000 €, és a dir, és més barat que el Toyota Corolla més senzill de tots.
Es pot tenir en compte, això sí, que mentre que el Corolla arriba amb un motor híbrid auto recarregable de 140 cavalls de potència, amb transmissió automàtica i amb l'etiqueta eco de la DGT, el Golf més senzill de tots compta amb un motor de gasolina sense cap tipus d'hibridació, de 115 cavalls de potència associat a una transmissió manual.
Una diferència important a nivell de motor però que, tret que el motor híbrid auto recarregable sigui el principal argument de compra, posiciona al Golf, un model amb un estatus superior, com una millor opció quant a relació qualitat preu.