MG ha llançat al mercat fa tot just uns dies a Espanya la nova versió del MG3 amb motor de gasolina, una opció que complementa la gamma mecànica fins ara formada tan sols pel MG3 amb motor HEV.
Aquesta estratègia de llançar primer una versió híbrida i després una de més senzilla i més barata amb motor de gasolina és també la que seguiran amb el nou MG ZS, un SUV que ben aviat estrenarà la versió amb motor de gasolina que hauria de tenir un preu de partida d'uns 20.000 euros.
Evidentment és un preu temptador, però es pot tenir en compte que ja hi ha al mercat un model que pot presumir de ser igual de barat però d'explicar amb dos arguments al seu favor: fiabilitat i etiqueta ECO.
El Dacia Duster d'accés és una opció igual de barata que el MG ZS
No és que sigui cap secret que, per molt que les vendes de MG siguin cada vegada més grans i per tant la seva presència al nostre mercat sigui també cada vegada major, la marca està tenint alguns problemes de fiabilitat i de servei postvenda que està provocant que molts conductors prefereixin continuar apostant per marques més assentades.
I allà és on la fiabilitat demostrada durant molts anys per part de Dacia, una marca low cost però que compta amb el suport de Renault, té molt a dir. I és que, si bé és cert que els models de Dacia són senzills, estan ben fabricats, són fiables, duradors i tot just donen problemes, una cosa que no passa de moment amb els MG, o almenys no al nivell de Dacia.
En aquest sentit, tenint en compte que el Duster més senzill costa amb promocions menys de 20.000 euros i que arriba amb un motor bifuel de 100 cavalls que permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, és més que evident que, per molt que potser el ZS compti amb millor equipament, el model romanès té més i millors arguments al seu favor.
Evidentment els baixos preus amb què estan jugant en MG provoca que molts conductors vagin directament cap a ells, però és important tenir en compte que, per molt que va cap a sigui una marca barata, la seva fiabilitat està més que demostrada, i el fet que els seus cotxes es fabriquen a Europa, almenys aquest Duster, és un argument també que juga molt al seu favor.