El Dacia Spring és, com bé saben els que tenen ment aconseguir un model cent per cent elèctric, una de les millors opcions del mercat sempre i quan tinguem el preu com el millor argument de compra.

Com va passar al seu dia amb el Sandero o amb el Duster, Dacia ha anat a buscar els conductors que tenen un pressupost molt ajustat i als quals no els importa comptar amb un model amb prestacions senzilles i un equipament que sigui més que senzill.

Aquesta estratègia comercial és la que ha portat a Dàcia a ser una de les marques de referència a Espanya, per això l'han aplicat també al seu primer models cent per cent elèctric. Això sí, com bé saben a la marca romanesa, no és el seu Spring l'únic model que pot presumir de ser una solució molt bona per als que busquen un elèctric per moure's exclusivament per les rasclis ciutats.

 

Són algunes les marques que estan optant per llançar models molt compactes amb motors cent per cent elèctrics, des de Fiat amb el seu 500 fins a Citroën amb el seu AMI, que en aquest cas és un cuadricicle elèctric.

La marca espanyola Invicta Electric llança un elèctric que pot posar en un compromís el Dàcia Spring

Això sí, ha arribat ara un nou model a Espanya que té molts números de convertir-se en un rival seriós per al Spring. No és cap altre que el D2S, el nou model de la jove marca espanyola de cotxes cent per cent elèctrics Invicta Electric.

Un model que està ideat per a un ús cent per cent urbà. Primer, per les seves dimensions, 2,81 de longitud, 1,50 d'ample i 1,55 d'alçària, i segon, per les prestacions del seu motor.

I és que la versió d'accés compta amb un petit motor elèctric que fixa la seva velocitat màxima en tot just 85 quilòmetres per hora que, juntament amb una bateria de 17 kWh, li permet tenir una autonomia de 150 quilòmetres segons el cicle NEDC. Prestacions que, evidentment, descarten a aquest Invicta Electric D2S per a tot el que siguin carreteres i, evidentment, autopistes.

 

Quant al seu equipament, malgrat ser un model senzill en aquest sentit, compta ja de sèrie amb elements com càmera de visió posterior, instrumentació digital, engegada per botó, aire condicionat, tapisseria en símil pell amb diferents combinacions de color, sistema d'infoentretenimiento amb pantalla tàctil a color de 9 polzades i sensors d'aparcament.

El millor de tot d'aquest petit elèctric és el seu preu. I és que l'oferta de llançament deixa el seu preu de partida en 10.995 euros sempre que optem per finançar la compra amb la marca. Un preu que l'iguala al Spring i que segur que provocarà que els que busquin un elèctric pensat per moure's en el seu dia a dia per les grans ciutats, ho vegin com una alternativa molt interessant al primer cent per cent elèctric de Dàcia.