No són precisament pocs els que estan esperant amb ganes que arribi al nostre mercat la nova generació del Mitsubishi ASX. Una nova generació que reemplaçarà l'actual, que porta al mercat des del 2021 i que ha estat un dels models més venuts de la marca des d'aleshores, amb més de 375.000 unitats venudes.

Això sí, tenint en compte que han passat ja molts anys des de l'anterior generació, el disseny de la nova no té a veure res amb ella. De fet, no ha estat cap altre que Avarvarii el que ha publicat a les seves xarxes socials una recreació del que podria ser el disseny final d'un ASX que, ull, no arribarà als concessionaris fins als primers mesos de 2023.

Un model que, això sí, ja se sap que es fabricarà íntegrament a Espanya, concretament a la fàbrica que té Renault a Valladolid. En aquest sentit, no és que sigui un secret que Mitsubishi farà ús de la nova plataforma del l'aliança Renault-Nissan-Mitsubushi, la plataforma CMF-B.

El nou Mitsubishi ASX arribarà amb un disseny molt renovat

Així, com és lògic tenint en compte que es fabricarà amb la mateixa plataforma amb què es fabriquen, entre altres, el Renault Captur, el Nissan Juke o el Dacia Sandero, aquest nou ASX tindrà molta semblança com el model de la marca francesa.

De fet, tan sols fa falta llançar un ull a la imatge publicada per Avarvarii per adonar-se de les enormes similituds entre el Captur i el nou ASX. Però ull perquè un dels punts importants d'aquest nou model és que comptarà amb versions híbrides endollables, ampliant així l'oferta de Mitsubishi en aquest segment.

"Mitsubishi Motors té un ampli llegat en el segment SUV i va ser el primer fabricant en oferir una versió híbrida endollable, primer amb l'Outlander PHEV i a continuació amb l'Eclipsi Cros PHEV. El segment dels SUV continua creixent en popularitat a Europa, sent els híbrids endollables la tendència principal. Estem preparats per aprofitar aquest llegat amb la pròxima generació d'ASX i estem ansiosos per oferir als nostres actuals i futurs clients una nova alternativa altament competitiva", va apuntar en aquest sentit recentment Frank Krol, el màxim responsable de la firma a Europa.