Sent com és una de les referències per a tots aquells que busquen un SUV 100 × 100 elèctric, és més que evident que en Tesla saben molt bé que el seu Model Y està veient com en els últims temps són cada vegada més els fabricants que estan apostant per posar al mercat models que rivalitzen amb el reeixit model americà.

El que segurament no s'esperaven en el fabricant és que arribar al nostre mercat un model que aconseguís una cosa que molts creien impossible: tenir un preu de partida per sota del Tesla.

 

I és que, si bé és cert que el model americà no és que sigui una opció precisament barata, costa trobar en el seu segment i amb el seu nivell de qualitat i de tecnologia un model equiparable quant a relació qualitat preu,per això l'arribada del primer model 100 × 100 elèctric de Leapmotor, una marca xinesa associada ara amb Stellantis, és una més que bona notícia per a molts conductors.

El Leapmotor C10 és una ganga

Com bé saben els que s'han interessat per aquest fabricant, el nou C10 té un preu de partida al nostre país de poc més de 36.000 €, un preu que el converteix en una opció més barata que el tesla i que pot arribar a ser d'entorn de 30.000 € comptant amb tots els ajuts del govern que busquen incentivar la venda de cotxes 100 × 100 d'elèctrics.

 

El millor en aquest cas és que, per molt que sigui un model més barat que el Tesla, això no significa que no arribi molt ben dotat de sèrie, sobre tot el que es refereix a l'equipament i qualitat de materials, sent un model que no té res a envejar a les prèmium en aquest sentit.

En l'apartat mecànic, compte amb un motor de 219 cavalls de potència i una bateria de gairebé 70 kW hora que li permet tenir poc més de 400 km d'autonomia amb una sola càrrega, xifres equiparables a la que té la versió d'accés del model americà. No seria estrany llavors que, malgrat que el fabricant americà compta de molt més pes al nostre mercat i molt més nom, poc a poc aquest tipus de models li'n robessin vendes al reeixit Model Y.