Com no podia ser de cap altra forma tenint en compte que els SUV s'han convertit a la carrosseria de moda a Espanya i al món des de fa ja molts anys, Peugeot hi ha apostat d'una forma més que evident, tenint cada vegada més opcions amb aquest tipus de carrosseria en un catàleg en el que, això sí, continuen existint un altre tipus de carrosseries també molt interessants.

Un bon exemple d'això és un model que ha vist com en els últims anys la seva quota de mercat a Espanya i a Europa ha caigut de forma notable precisament per l'auge dels SUV però que, com bé saben aquells que no volen saber res de la carrosseria de moda, continua sent segurament una de les opcions més polivalents i més interessants quant a relació qualitat preu.

 

Aquest model no és altre que el Peugeot 308, un compacte que rivalitza amb tres grans noms a Espanya i a Europa com és el cas del Volkswagen Golf, el Seat León o el Ford Focus i que, com bé saben els que s'han interessat en un d'ells, és una de les opcions també més interessants a nivell de disseny, sent un dels models més bonics de la seva categoria.

El Peugeot 308 ja no triomfa com abans, però és una bona opció polivalent

Amb una mida perfecta per moure's sense problemes per entorns urbans però alhora amb bona habitabilitat i bona capacitat de càrrega per ser un model per a una família mitjana a Espanya, aquest model passa per ser una opció més atractiva per a aquells que no volen pagar el sobrecost habitual dels SUV i alhora volen comptar amb un model amb millor dinàmica de conducció.

 

Comptant amb totes les promocions i interessos aquest model té un preu de partida que es queda just per sota dels 25.000 €, un preu associat a la versió d'accés que arriba amb una mecànica de gasolina de 130 cavalls de potència juntament amb una transmissió manual, una mecànica bastant més interessant que la que arriba en el 2008, el SUV equivalent per mida i preu, que es queda en 100 cavalls.

Un d'aquests models que molts han oblidat però que continuen sent una opció tan intel·ligent com interessant per a aquells que no veuen en els SUV tants arguments positius com veuen la majoria.