Ja de la mà de Stellantis, el gegant automobilístic que té a la seva cartera marques com Peugeot, Fiat, Citroën o Jeep, entre moltes d'altres, Opel ha iniciat una nova etapa en què el seu nou llenguatge de disseny es convertirà en un dels seus millors arguments de compra.
Els models de Opel sempre s'han caracteritzat per la seva qualitat. Sent com és una marca generalista alemanya, el bon nivell dels seus models, especialment els més ben dotats, és una realitat.
En aquest sentit, un dels models que en Opel saben que serà clau perquè la marca continuï guanyant pes a Europa és el seu nou Astra, un model que va arrasar als anys 90 i que en les seves últimes generacions havia baixat quant a vendes.
Els alemanys saben que els SUV són la carrosseria de moda ara al vell continent, per això van aprofitar el llançament del seu nou Mokka per introduir també el nou llenguatge de disseny que ja s'ha pogut veure també en el nou Astra.
Un disseny que, com bé saben els que ja tenen al cap fer-se amb un d'ells, és molt mes agressiu i impactant que el de les generacions anteriors. La competència en el seu segment no és menor, amb models com el Volkswagen Golf, Seat León, Ford Focus, Peugeot 308 o Toyota Corolla, entre molts d'altres, per això a la marca alemanya han apostat fort pel seu Astra.
La versió més esportiva del Opel Astra que et deixarà amb la boca oberta
I aprofitant l'inici de la comercialització d'aquest nou compacte, en Opel ja ha publicat les imatges de la que serà la seva versió més esportiva quant a disseny. Una versió que arribarà al costat de l'acabat GS Line i que, com ja ha passat en anteriors ocasions, porta la firma del preparador Irmscher, un preparador que ja ha col·laborat amb Opel en moltes ocasions.
Com bé podem veure en les imatges, si ja per si mateix el nou Astra és un model molt esportiu, aquesta versió GS Line li aporta un plus quant a l'estètic molt interessant per als amants del tunning i dels models modificats.
Els faldons, la carrosseria amb dos colors, les llantes de 18 o 19 polzades, el difusor posterior...tota una sèrie de modificacions que, ull, tenen a més un punt molt al seu favor. I és que, a diferència del que passa en altres models, aquest acaba GS Line amb aquestes modificacions es pot elegir amb totes les opcions mecàniques disponibles en la gamma, que no és que sigui precisament poques.
És evident que aquest Astra GS Line no es convertirà en la versió més venuda d'aquest nou compacte de Opel, però també ho és que segur que aconseguirà bones vendes tenint en compte que el segment dels compactes esportius té cert pes a Espanya i a Europa.