Jeep és una d'aquestes marques que, com passa amb Mitsubishi o Suzuki, malgrat portar molt temps ja al nostre mercat, no és que puguin presumir de tenir un catàleg de models amb què poder competir amb macadures generalistes amb una oferta major com són Kia, Seat, Renault, Peugeot i companyia.

En aquest sentit, una de les parts positives de tenir un catàleg tan reduït com és el de Jeep és que la marca americana pot centrar tots els seus esforços en potenciar-les vendes dels seus models. En concito ara són tres, com veiem al seu configurador: Jeep Renegade, Jeep Compass i Jeep Wrangler, amb diferents opcions mecàniques en els casos del Renegade i del Compass.

I és precisament el Renegade el seu model més d'èxit a Espanya. És així perquè aquest model forma part d'un dels segments que més ha crescut en els últims temps i que s'ha convertit en una tendència al nostre mercat: el dels SUV compactes.

Si bé és cert que els rivals del Renegade no és que siguin pocs i que entre ells siguin súper vendes com el Peugeot 2008, el Toyota Yaris Cross, el Seat Arona o el Ford Puma, entre d'altres, aquest Jeep pot presumir, ara més que mai, de tenir una excel·lent relació qualitat/preu.

L'oferta que converteix al Jeep Renegade en un rival directe del Dacia Duster

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu del Renegade més senzill de tots és ara de tan sols 20.092 euros. Un preu que arriba amb un descompte ja aplicat per finançament de 6.358 euros i que converteix aquest model gairebé prèmium en un rival directe del Dacia Duster.

És cert que el model romanès pot presumir de tenir preus més baixos en les seves versions d'accés, però també ho és que aquest Renegade més senzill de tots continua sent millor que molts Duster ja més ben dotats.

La qualitat dels seus materials, el seu disseny, el seu equipament, una habitabilitat que és de les millors del seu segment i un maleter que no és que sigui precisament petit (351 litres) fan d'aquest Renegade un SUV que té molt poc de compacte.

 

La versió més senzilla de totes arriba amb un motor de gasolina 1.0 de 120 cavalls de potència, una mecànica que no promet grans prestacions però que sí que és més que suficient per a una conducció urbana i interurbana com la que es pressuposa en aquest cas.

Quant a l'equipament, per molt que lògicament hàgim d'anar a buscar els acabats superiors si el que volem és comptar amb l'últim en tecnologia de Jeep, ja des del més senzill de tots compta amb tot l'habitual avui dia en un model amb aquesta qualitat.

Així, amb aquesta oferta segur que seran molts els que s'ho pensaran dues vegades abans d'anar cap a el Duster veient que, per un preu similar al de versions intermèdies del Dacia, poden tenir un semi prèmium com és aquest Jeep Renegade.