En Jeep són molt conscients de què, si bé és cert que l'Avenger s'ha convertit en el model més venut de la marca tant a Espanya com a Europa, l'èxit del model més senzill de la marca americana no pot derivar en l'abandonament del qual ha estat un dels seus models també més reeixits a les carreteres europees en els últims anys, el Renegade.

És per això que el fabricant de Stellantis ha decidit apostar per una petita renovació en el seu B-SUV, una petita renovació en la qual els grans canvis han arribat a nivell mecànic més enllà d'alguns canvis també a nivell de tecnologia al seu interior.

 

La idea del fabricant no és cap altra que la de deixar a l'Avenger com el model d'accés a la gamma i, per tant, que sigui aquest el que compti amb els motors de gasolina més senzills, de tal manera que ara el Renegade perd les versions de gasolina més senzills així com les versions de fer, apostant-ho tot les versions amb diferents graus d'electrificació.

Els preus del nou Jeep Renegade

La marca ha optat per tres motors diferents. D'una banda, un motor de gasolina de 136 cavalls de potència que porta associat a un sistema de micro hibridació lleugera i a una transmissió automàtica, i que en aquest cas es pot configurar juntament amb dos acabats més senzills, l'Altitude amb un preu de partida de 34.600 euros i el Summit per 37.100 euros.

Un esglaó per sobre apareix un motor híbrid endollable de 190 cavalls que es pot configurar amb aquests mateixos nivells d'equipament, en el seu cas per 43.550 euros i 46.050 euros respectivament.

 

Finalment, el motor més ben dotat del llit, una mecànica també híbrida endollable però en aquest de 240 cavalls de potència que a més tan sols es pot configurar amb els dos acabats més ben dotats, l'Overland per 44.550 euros i el Trailhawk, el més offroad, per 47.050 euros.

Si bé és cert que el motor de gasolina de 136 cavalls de potència apunta a ser un dels més venuts, es pot tenir en compte que els híbrids endollables acaben sent una opció més interessant, especialment per a aquells que busquen un model amb un consum molt baix i amb l'etiqueta ZERO de la DGT.