Jeep sempre s'ha caracteritzat per ser un fabricant associat aquells conductors que han tingut passió pels tot terrenys. En aquest sentit, no és que sigui cap secret que un dels seus models, el Wrangler, passa per ser tota una icona i en el seu segment i un dels grans somnis de molts conductors amants dels trajectes lluny de l'asfalt.
Això sí, per molt que aquest tipus de models s'hagin associat històricament a potents motors de combustió, en els últims temps hem vist com són alguns els fabricants que volen anar un pas més enllà a la conducció tot terreny i estan apostant també per cotxes 100 × 100 d'elèctrics.
Això és el que farà precisament el fabricant americà ara en mans del gegant europeu Stellantis amb el nou Wagoneer S, un SUV que representa el màxim luxe de la marca però que comptarà amb una versió tot terreny anomenada Trailhawk que, com no podia ser de cap altra forma, està precisament pensada per a aquells que volen gaudir dels terrenys més complicats.
Jeep llançarà una versió Trailhawk del seu Wagoneer S
Tal com podem veure en les imatges, aquest model no té res que veure amb els històrics models de Jeep referent a llenguatge de disseny, apostant la marca per línies molt més modernes i futuristes, encara que aquest esperit de cotxe aventurer és evident que ho continua tenint.
Com és habitual en les versions Trailhawk de la marca, el fabricant ha configurat aquesta versió amb una sèrie de canvis que el converteixen en una opció molt més capaç mentrestant, això sí, continua apostant per una mecànica elèctrica de fins a 600 cavalls de potència i, ull, més de 800 Nm de parell, a més de comptar amb pneumàtics específics, més alçària lliure al terra, para-xocs i proteccions específiques i diferents models de conducció amb bloqueig de diferencial posterior.
La versió més urbana d'aquest Wagoneer S arribarà a Europa al llarg del pròxim 2026, pel que no seria estrany que en uns mesos després no arribarà també aquesta versió més aventurera i que, sens dubte, pot presumir de convertir-lo en un dels tot terrenys més bonics del mercat actual.