Va ser fa ja uns quants mesos quan es va fer oficial un secret a veus des de fa ja uns quants anys: SsangYong desapareixia per donar vida a la nova KGM, un fabricant coreà que des que canvio de nom no ha fet cap altra cosa que intentar convertir-se en una marca de referència en alguns dels mercats claus a Europa de la mà de models molt interessants referent a relació qualitat preu.

És més, els que sempre han tingut aquest fabricant coreà com una de les seves principals opcions saps molt bé que, per molt que no tingui el nom que tenen altres fabricants del seu país com és el cas del Hyundai o Kia, els seus cotxes han estat sempre opcions molt fiables i amb un preu realment temptador, dos dels millors arguments avui dia a Europa.

 

Això sí, amb l'evident intenció de guanyar quota de mercat en alguns dels països més importants del vell continent, la marca està ampliant la seva gamma de productes amb l'arribada de models tan interessants com és el nou Actyon.

El KGM Actyon ja es ven a Alemanya

Tal com podem veure en les imatges, en aquest cas estem davant d'un SUV de grans dimensions que per disseny bé podria estar firmat per grans marques com és el cas de Land Rover, encara que evidentment som davant d'un model que no va dirigit al públic que busca luxe sinó al qual busca bona relació qualitat preu.

Fa uns mesos es va posar a la venda a Polònia, i ara ja s'ha obert el llibre de reserves en un mercat tan important com és el d'Alemanya, amb rangs de preus que van des de poc més de 35.000 € a gairebé 45.000 €, convertint-se així en una opció perfecta per als que busquen un molt bon disseny, molta tecnologia de sèrie a un preu que el converteix en una opció temptadora.

 

Com passa amb la immensa majoria de models d'aquest fabricant, la marca continua apostant per motors de combustió tradicionals, en aquest cas una mecànica de gasolina de 163 cavalls de potència que es pot associar a una tracció normal o a una tracció a les quatre rodes així com a una transmissió automàtica.

Ben aviat es posarà a la venda també a Espanya, un mercat en el qual no ho tindràs precisament fàcil atesa la seva mida però que segur que es convertirà en un rival important per a models com, entre altres, el JAECOO 7.