Amb més de 18.500 matriculacions en tot just quatre mesos, Kia pot presumir de ser la segona marca més venuda a Espanya el 2022. La marca coreana no ha fet cap altra cosa que créixer en els últims anys gràcies a, sobre tot, l'excel·lent relació entre la qualitat i el preu dels seus models.

Lluny queden ja els dies en què Kia havia de fer grans inversions en publicitat per donar-se a conèixer al nostre país. De fet, els coreans tan sols tenen per davant al nostre país Toyota, la marca líder a nivell mundial.

Una marca que sap que ha trobat a Europa un mercat en el qual no pot fer cap altra cosa que créixer. És per això que, com bé fan gust els que tenen Kia com un dels seus referents, el fabricant ha optat per renovar als seus dos models més venuts en els últims temps: el Sportage i el Niro.

 

Dos models les anteriors generacions dels quals han ajudat a créixer i molt a la marca Europa. És per això que, sabent de la importància d'aquests dos als seus catàlegs, el Kia ha optat per fer un important pas endavant en tots els sentits en les noves dues generacions d'aquests models.

La versió elèctrica del nou Kia Niro apunta a ser un dels models d'èxit a Espanya

En el cas del Niro, aquest crossover no ha fet cap altra cosa que seguir els passos del Sportage quant a llenguatge de disseny. Un disseny que no té a veure res amb el qual tenia l'anterior Niro i que converteix a aquest model en, com n'apunten molts, un dels models més bonics de la marca coreana en aquests moments.

Com no podia ser de cap altra manera veient l'èxit de la generació anterior, a Kia han decidit per continuar apostant per la mateixa fórmula en aquesta nova generació. I aquesta no és cap altra que la de convertir assumit en un dels referents quant a l'electrificació a Espanya.

I és que aquest model continua apostant per una gamma de motors en les que no existeix l'opció de gasolina o dièsel, sinó que tan sols es pot escollir entre híbrids, híbrids endollables o una versió 100 × 100 elèctrica.

 

En el cas de la versió 100 × 100 elèctrica, els petits retocs estètics fan d'ell un model més bonic i elegant que el de les versions híbrides. A més, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el descompte de més de 13.000 € fruit del la rebaixa de la pròpia marca així com dels ajuts del pla MOVES III del govern el converteix en un elèctric molt desitjable.

I és que, com bé podem veure a l'esmentat mitjà, el preu de partida amb tots els descomptes inclosos de la versió d'accés d'aquest niu elèctric parts dels 27.200 €. Amb un motor de més de 200 cavalls i una autonomia que supera els 430 km, és evident que aquest Niro continua sent un dels punts forts de Kia a Espanya.