Sense pressa ni pausa, Kia és un dels fabricants que més està apostant en els últims anys pels cotxes 100 × 100 d'elèctrics, i bona prova d'això és que la seva família de cotxes amb aquest tipus de motor no ha deixat d'ampliar-se des de fa ja un temps.
Després de les arribades del EV6, el EV9 i el EV3, la marca coreana no ha fet cap altra cosa que publicar les primeres imatges de dos dels seus moneders més esperats, el EV4, un model que té per objectiu convertir-se en un dels compactes elèctrics més venuts del mercat i, per a això, la marca ha decidit apostar per dos tipus de carrosseries diferents, un compacte tradicional i un sedan.
Els nous Kia EV4 continuen millorant la gamma d'elèctrics de la marca
Tal com podem veure en les imatges i com és lògic tenint a més en compte el que estan fent altres fabricants, a la marca han decidit apostar per implementar el mateix llenguatge de disseny en aquests dos nous models respecte als últims elèctrics que has posat al mercat, disseny que els diferencia clarament dels seus rivals directes i que s'ha guanyat l'aplaudiment de molts.
De moment tan sols coneixem la imatge exterior d'aquests dos models, però no seria estrany que la marca publicar en els propers dies també les imatges del seu interior com d'interior que seguirà els passos dels seus germans grans i comptarà amb un alt nivell de qualitat i molta tecnologia.
És cert que, especialment en el cas del sedan, el seu disseny no és que sigui precisament el més convencional, pel que no serà fàcil que tingui un bon nivell de vendes, però doblar la seva aposta en aquest segment és una estratègia interessant per part d'una marca que a més està jugant molt bé amb la relació qualitat preu dels seus productes elèctrics.
I és que es pot tenir en compte que, tot i que encara no hagin dades oficials de les prestacions d'aquests dos models, se sap que podrien arribar a comptar amb fins a 600 km d'autonomia amb una sola càrrega, una xifra que comença estar ja molt a prop de la que tenen molts compactes amb motors de combustió tradicional, per la qual cosa segurament es convertirà en un dels seus millors arguments de venda.