No és que sigui precisament cap secret que tant el Renault Clio com el Toyota Yaris, especialment el model japonès, poden presumir de ser dos dels utilitaris més venuts al nostre país.
Per molt que els dos casos les marques el venguin amb motors de combustió, evidentment les versions que compten amb motors híbrids auto recarregables són les més interessants, entre altres coses perquè, sent com són models pensats per moure's per entorns urbans interurbans, aquest tipus de motor acaba provocant que la mitjana de consum sigui molt més baixa que la dels seus rivals amb motors de combustió tradicional.
Però ull perquè fa tot just una setmanes que s'ha posat a la venda al nostre país un nou rival per a aquests dos models, i un rival que molts ja consideren que no tan sols els robarà moltes vendes tant Renault com Toyota sinó que és molt probable que s'acabi convertint en un dels models més venuts a Espanya: el nou MG3.
El MG3 arriba de la mà d'una gran oferta
La marca low-cost ha decidit ampliar el seu catàleg de productes amb l'entrada en joc d'un utilitari que, com no podia ser de cap altra forma, té en la seva relació qualitat preu és el millor argument de venda. I és que més enllà que compta amb un motor híbrid auto recarregable de gairebé 200 cavalls, una mecànica molt més potent que les del Clio i el Yaris, aquest model està la venda al nostre país amb un preu de partida que es queda just per sota dels 20.000 €.
Però el millor és que la marca ha decidit arrencar l'etapa comercial d'aquest model amb una promoció més que interessant de la mà de Repsol. I és que, a comprar qualsevol inversió d'aquest model, rebrem ha canviat la targeta valorada el 526 € que podrem gastar a qualsevol gasolinera de Repsol en un període de dos anys.
Tenint en compte que aquest cotxe té una mitjana de consum d'uns 4,5 l als 100, amb aquests 526 € podrem recórrer una mesura de 6000 km a l'any. Evidentment la immensa majoria de conductors a Espanya acaben conduint més quilòmetres a l'any, però sent com és un model urbà, és una promoció més que interessant. És més, no seria estrany que altres marques optaran per promocions similars en el futur no molt llunyà.